تارتار: از سایر تیم‌ها کمی عقب هستیم

   مهدی تارتار در مورد شرایط گهر درود گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است. تاکنون ۷۰ درصد از نفرات مد نظرمان را جذب کردیم و در روزهای باقی مانده سایر بازیکنان مورد نیازمان را جذب می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در درود به سر می‌بریم و به احتمال فراوان دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. سپس به کرج می‌آییم و تمرینات خود را تا شروع لیگ در آنجا ادامه می‌دهیم.

تارتار در مورد میزان رضایتش از شرایط گهر عنوان کرد: تیم ما کار را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد به همین خاطر از لحاظ شرایط بدنی و تاکتیکی کمی از سایر تیم‌ها فاصله داریم. نفرات زیادی را اضافه کردیم و تا بخواهیم به هماهنگی کامل برسیم کمی زمان می‌برد.

سرمربی گهر که از راه آهن طلب دارد در مورد تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از تیم‌های بدهکار گفت: فکر می‌کنم کمیته انضباطی تصمیم خوب و صحیحی گرفته و امیدوارم اجرایی شود و در انجام آن ثابت قدم باشد. تیم‌ها باید بدهی‌ها را پرداخت کنند. من در ۳ سال گذشته پول آنچنانی دریافت نکردم و بیشتر قرار دادم را طلب دارم.

وی تاکید کرد: درست نیست بخواهم مبلغ قرار دادم را در رسانه‌ها اعلام کنم اما من دو سالی که در راه آهن فعالیت داشتم از هر سال تقریبا ۵۰ درصد قراردادم را طلب دارم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.