تارتار: نه برمی‌گردم، نه استعفا می‌کنم

 مهدی تارتار در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره اظهارات مدیر اجرایی گهر گفت: حیدرپور گفته من یا باید برگردم یا استعفا بدهم در حالی که نه برمی‌گردم و نه استعفا می‌دهم و قانون همه چیز را مشخص می‌کند. چطور می‌توانم تیمی را تمرین دهم که دو بار تمریناتش به خاطر مشکلات مالی تعطیل شده است؟

وی ادامه داد: ۳۰ درصد برای باشگاه کار کرده‌ام و فقط ۲۰ درصد دستمزد گرفته‌ام. یکی از چک‌ها هم برگشت خورده است و قرار بود ۵۰ درصد از مبلغ قراردادم را بدهند. با این حال بحث من مسائل مالی نیست، شرایط تیم سخت است.

تارتار تصریح کرد: گهر هیچ امکاناتی برای تمرین و برگزاری بازی تدارکاتی ندارد. حتی تور برای تنیس فوتبال نداریم، یک دروازه‌ متحرک استاندارد در تمرین‌ نداریم. من مجبور شدم خودم را کنار بکشم تا شاید به مسئولان شوکی وارد شود. کدام مربی با این شرایط کار می‌کند؟

سرمربی گهر با اشاره به حرف‌های کی‌روش بعد از باخت مقابل لبنان، عنوان کرد: سرمربی تیم ملی که این همه بازیکن در اختیارش است می‌گوید به دلیل مصدومیت چند بازیکن نمی‌توانم نتیجه بگیرم بعد من که سرمربی یک تیم لیگ برتری‌ هستم و کمبود بازیکن دارم چطور باید نتیجه بگیرم؟ ما حتی دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت نداریم. دروازه‌بان تیم ما پایش شکست باید بازیکن بگیریم، آبرویم را که از سر راه نیاورده‌ام. باید برای مربی همه جور امکاناتی فراهم شود.

تارتار تاکید کرد: روز اول به من گفتند هیچ مشکل مالی نخواهیم داشت. وقتی بازیکن حاضر به تمرین نیست من با چه کسی تمرین کنم؟ آیا باید دستیارانم را تمرین بدهم تا آنها بازی کنند؟ من خیلی حرف‌ها را نمی‌خواهم بزنم اما بازیکن گهر برای گذاران زندگی‌اش مسافر کشی می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.