تاریخ فینال جام حذفی به سود سپاهان است

۲۱فروردین۱۳،

ایسنا: محمد رویانیان از زمان مشخص شده برای برگزاری فینال جام حذفی انتقاد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از تاریخ مشخص شده برای برگزاری فینال جام حذفی ، اظهار کرد: ما از تاج و سازمان لیگ گله داریم. نمی دانیم چگونه این تصمیم را گرفته‌اند. در اصفهان می‌گویند که تاج مخالف سپاهان است، اما خروجی تصمیم‌های سازمان لیگ طور دیگری شده است و در واقع این تاریخ به نفع سپاهان است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا باید ۱۴ اردیبهشت با سپاهان بازی کنیم. بازی ما با ملوان را هم روز دهم گذاشتند. یعنی ما بعد از بازی با ذوب آهن سه هفته‌ بازی نداریم و در بازه‌ی ۱۰ روزه دهم تا بیستم اردیبهشت باید سه بازی انجام دهیم.

رویانیان گفت: چرا بازی ما با ملوان را زودتر نمی گذارید؟ این تاریخ به نفع سپاهان است. شما ببینید اعضای هیات رییسه سازمان لیگ چه کسانی می باشند. آیا چون ما در سازمان لیگ عضو نیستیم، باید سر ما را ببرند. من از تاج خواهش می‌کنم که به این موضوع دقت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: چرا ما باید چوب بازی‌های آسیایی سپاهان را بخوریم، چه اجباری است که ما روز دهم با ملوان بازی کنیم. این بی عدالتی و جفا در حق پرسپولیس است. بازیکنان ما سه هفته‌ بازی نمی‌کنند و این سبب افت آنها می‌شود.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.