تاریخ نگار رئال؛ درگیری مورینیو با کاسیاس سنت مادرید است+ عکس

۷ م دیماه ،

تاریخ نگار رئال؛ درگیری مورینیو با کاسیاس سنت مادرید است+ عکس

اخبار لالیگا اسپانیا : جنجال بین کاسیاس و مورینیو برای رئال مادرید تازگی ندارد.

  به گزارش فوتبال آنلاین تنش بین ستارگان رئال مادرید،مربی و حتی رییس باشگاه تازگی ندارد.در واقع این یک اتفاق محتمل در هر باشگاه بزرگی است.


  پس از شکست رئال مادرید در فینال مسابقات اروپایی سال ۱۹۶۴ برابر اینتر،سانتیاگو برنابئو تصمیم گرفت تا قرارداد آلفردو دی استفانو اسطوره باشگاه رئال مادرید را تمدید نکند.این مساله تبدیل به بحران بزرگی برای مادرید شد و در نهایت گلزن بزرگ پس از یاده سال رئال را ترک کرد  و به اسپانیول پیوست.

  

  یک فلش فوروارد چند ساله.لئو بنهکر با یک حرکت عجیب و غریب املیو بوتراگونو گلزن تاریخی رئال را نیمکت نشین کرد.رامون مندوزا مدیریت وقت باشگاه مربی هلندی را به دفترش فراخواند.لئو فکر می کرد که برای حذف کردن آیندهون در اروپا به دفتر احضار شده تا مورد تشویق قرار بگیرد.اما وقتی به آنجا رفت مندوزا به او گفت : هیچ می دانی چه اشتباهی کردی؟تو گند زدی به تاریخ باشگاه.

  فابیو کاپلو هم مشکلات زیادی با گالاکتیکوس (زیدان،فیگو،رونالدو،رائول،بکهام) داشت.مشکلاتی که سبب شد رونالدو با ده میلیون از رئال جدا شود و به میلان بپیوندد.او پس از شنیدن علاقه بکهام برای پیوستن به گالکسی گفت : او با ما تمرین خواهد کرد اما مسلما راهی به ترکیب نخواهد داشت.

  


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.