تاریخ و کارت آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

۱۶م اسفند ،

 

مهلت ثبت نام تمام شد.لطفا سوالات آزمون را برای امادگی دانلود نمایید + تاریخ و کارت آزمون استخدامی  نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۱

 

تاریخ و کارت آزمون استخدامی  نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۱ :

پیرو آگهی دعوت به همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون دعوت به همکاری نهاد می رساند، آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۲۵/۱۲/۹۱، از ساعت ۰۰/۸ صبح لغایت ۰۰/۱۲ در حوزه های امتحانی در هر یک از استان ها که متعاقباً از طریق همین پورتال اعلام خواهد شد، برگزار می گردد.

متقاضیان می بایستی یکساعت پیش از آغاز آزمون با در دست داشتن اصل فیش واریزی بابت ثبت نام و اصل کارت ملی یا شناسنامه و پرینت کارت شرکت در آزمون که طی روزهای آتی از طریق پورتال نهاد کسب خواهند نمود، در محل حوزه برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

به گفته حمیدرضا احمدی، بعد از برگزاری آزمون دعوت به همکاری نهاد، اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان نیمه دوم فروردین ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حمیدرضا احمدی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خصوص تاریخ و زمان برگزاری آزمون دعوت به همکاری نهاد گفت:‌ این آزمون روز بیست و پنجم اسفندماه راس ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد و ما ظرف چند روز آینده حوزه های امتحانی در سراسر کشور را از طریق پورتال اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir به اطلاع متقاضیان خواهیم رساند.

احمدی با تاکید بر دقت داوطلبان نسبت به پیشنهاد های مربوط به این آزمون خاطر نشان کرد: داوطلبان باید یک ساعت زودتر از زمان آغاز امتحان در محل آزمون حاضر شوند. لذا شایسته است داوطلبان یک روز قبل از موعد آزمون نسبت به شناسایی مکان برگزاری آن اقدام کنند. ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که از ورود هرگونه وسایل غیر ضروری به داخل حوزه امتحانی جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی نهاد کتابخانه های عمومی با اشاره به مدارک مورد نیاز در روز آزمون افزود: متقاضیان می بایست با در دست داشتن اصل فیش واریزی بابت ثبت نام و اصل کارت ملی یا شناسنامه و پرینت کارت شرکت در آزمون در جلسه حضور داشته باشند.

احمدی در خصوص دریافت کاروت ورود به جلسه و ویرایش اطلاعات شخصی داوطلبان گفت:‌ کارت آزمون هم از اواخر این هفته در پورتال نهاد در دسترس متقاضیان خواهد بود و آنها می توانند با مراجعه به این پورتال، پرینت کارت خود را دریافت نمایند. ضمن اینکه داوطلبان می توانند اطلاعات شخصی خود را در صورت وجود اشتباه از اواخر همین هفته در بخشی که در پورتال نهاد کتابخانه ها ایجاد خواهد شد، اصلاح کنند.

وی همچنین در رابطه با این آزمون تصریح کرد: ۲ دفترچه در روز آزمون در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. دفترچه اول شامل ۱۴۰ سوال تستی در موضوعات: ادبیات فارسی، معارف اسلامی، مدیریت عمومی با تاکید بر مباحث مدیریت کتابخانه ای، تاریخ، استعداد سنجی و ضریب هوشی و اطلاعات عمومی و کتابداری است که داوطلبان برای پاسخگویی به آنها ۱۵۰ دقیقه زمان دارند. لازم به ذکر است، برای سوالات این دفترچه امتیاز منفی لحاظ خواهد شد. دفترچه دوم نیز منحصراً شامل مبحث های روانشناختی کاری خواهد بود که امتیاز منفی نیز نخواهد داشت.

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی نهاد کتابخانه های عمومی در خاتمه با ابراز امیدواری به موفقیت داوطلبان در آزمون دعوت به همکاری نهاد گفت: با پایان یافتن آزمون در روز ۲۵ اسفندماه، تلاش ما این خواهد بود که اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان را در نیمه دوم فروردین ماه اعلام نماییم.

ای استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.