تازه‌ترین اقدامات تعاونی مسکن گمرک تشریح شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل تعاونی مسکن گمرک ایران تازه‌ترین اقدامات این تعاونی را درخصوص پروژه ۵۳ هکتاری زمین اندیشه شهریار، اعضاء بدون سند و پروژه اوین تشریح کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،اسدالله خدابخش درخصوص پروژه ۵۳ هکتاری زمینه اندیشه شهریار به اخذ رأی در دادگاه اشاره کرد و گفت: پلاک ثبتی ۳۵۴/۴۷ به متراژ ۵۳۰۰۰۰ مترمربع واقع در اندیشه شهریار که کاربری آن کشاورزی بوده و در ضمن زمین معارض داشته از طریق دادگاه پیگیری شد و نهایتاً مالکیت اعضاء توسط دادگاه تأیید گردید.

وی افزود: مکاتباتی که برای جلوگیری از صدور سندهای قطعی به اداره ثبت شهریار نوشته شده بود با اخذ آراء صادره، کان لم یکن تلقی شده و نامه تغییر کاربری به مسکونی صادر شده و مراحل صدور سندهای قطعی در حال انجام است.

به گفته وی، تعاونی مسکن با تقدیم لایحه دفاعیه و حضور در جلسات دادگاه و پرداخت هزینه‌های زیاد و دفاع پرونده‌ها نهایتاً منجر به صدور رأی به نفع تعاونی گردید و متعاقب این اقدامات، اداره ثبت شهریار نیز صورتمجلس تفکیک و احراز قطعات را صادر و به تعاونی مسکن ارائه نموده است.

مدیرعامل تعاونی مسکن گمرک ایران در رابطه با اعضایی که از سال ۱۳۷۱ فیش بانکی واریزی پول به بانک را داشته و سند برای آنها صادر نشده است، اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شد، موافقت شد که به متراژ ۱۱۶۰۰۰ مترمربع زمین به تعاونی مسکن گمرک بابت مطالبات ۲۵ساله در اختیار تعاونی قرار دهند.

وی در رابطه با پروژه اوین نیز گفت: با پیگیری نمایندگان اعضاء پروژه و با همکاری هیئت مدیره تعاونی مسکن، زمین‌های پروژه اوین از ید یکی از دانشگاه‌ها که به صورت غیرقانونی زمین را به تصرف خود درآورده بود خارج و به تعاونی مسکن گمرک اعاده گردید.

خدابخشی مدیرعامل تعاونی مسکن گمرک ایران افزود: زمین‌های پروژه اوین با درخواست اعضاء ذینفع و اقدامات قانونی و عملیات اجرایی نهایتاً به مزایده گذاشته شد و از طریق مزایده نسبت به فروش آن با نظارت اعضاء اقدام و به هر عضو سهم مربوطه تعلق گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۱نظر ثبت شده
  1. اقلیمی:

    من بدو از بابت هزینه زمین مبلغ چهار میلیون پنج هزار ریال واریز کردم و هنوز صاحب هیچ جیز نیستم

  2. نام شما...:

    ۰۹۱۲۶۳۶۱۶۰۲ می تونید با این شماره در رابطه با زمینتون سوال بفرمایید

    • اقلیمی هستم:

      شما بیشترین ظلم برای عضا بوجود اوردید و کلاه بردار هستید باید محاکمه شوید

  3. یلدا:

    آخرش چی شد

  4. جمشیدی:

    خبر مربوطه به سال ۹۲ می باشد که چندین بار باز نشر کردن
    واقعا جای تعصف داره

  5. خداطلب:

    سلام
    لطف میکنید اطلاع دهید ( تازه‌ترین اقدامات تعاونی مسکن گمرک تشریح شد) مربوط به چه تاریخ میباشد ؟

  6. رضا:

    اطلاع رسانی شده نه یک بار بلکه چندین بار

  7. امید:

    آقای خدابخشی دست شما درد نکنه بنظر شما۳۰۰متر زمین به ۱۵۰تبدیل کردیدوباید کلی هم پول بدهیم بعداز۲۳سال درست وکالت دادند ولی نگفته بودند که بیاید ۵۰درصد آن بذل بخشش کنید حداقل اطلاع رسانی مکردید

    • رضا:

      موقعی که چندین بار اطلاع رسانی شد شما کجا بودید؟

    • علیزاده:

      من شهرستان هستم و پدرم بیماره.اگر از اعضای گمرک هستید میشه یه شماره تماس از خودتون به من بدید.

  8. مصطفی:

    درحال حاضرک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.