تازه‌ترین قیمت انواع میوه


تازه‌ترین قیمت انواع میوه

۱۷:۲۱ (جمعه ۲۶ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران ضمن اعلام تازه ترین قیمت انواع میوه ها در بازار، گفت: هرکیلوگرم گیلاس به قیمت ۶۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

حسین مهاجران درخصوص قیمت انواع میوه و صیفی جات در بازار، اظهارداشت: قیمت برخی انواع میوه در این هفته نسبت به هفته گذشته به دلیل افزایش تولید با روند کاهشی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شلیل که به تازگی به بازار آمده است، بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان به فروش می رسد، گفت: قیمت هرکیلوگرم هلوی مرغوب ۴۰۰۰ تومان و هلوی نامرغوب ۲۲۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با اشاره به اینکه هرکیلوگرم گیلاس به قیمت ۶۵۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد، گفت: قیمت هرکیلوگرم آلبالو در بازار بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

به گفته وی، در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم لیموترش ۸۵۰۰ تومان و موز ۱۶۵۰ تومان دربازار است. مهاجران همچنین درخصوص قیمت پرتقال وارداتی در بازار اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم پرتقال مصری بین ۱۶۵۰ تا ۱۷۰۰ تومان و پرتقال ترکیه ای ۱۲۰۰ تومان است.

مهاجران قیمت هرکیلوگرم سیب فرانسوی را ۳۸۵۰ و سیب گلاب را بین ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تومان اعلام کرد. رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم زردآلو در بازار ۳۳۰۰ تومان است، گفت: هم اکنون انگور داخلی کیلویی ۴۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دربازار به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم پ فروت داخلی بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد، گفت: قیمت هرکیلوگرم انبه را که به صورت قاچاق وارد کشور شده است، ۶۰۰۰ تومان در بازار اعلام کرد.

مهاجران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز در بازار ۳۵۰۰ تومان است، گفت: قیمت هرکیلوگرم آلو در بازار از ۸۰۰۰ تومان به ۵۵۰۰ تومان رسیده است.

به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم توت فرنگی بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است، قیمت هرکیلو توت سفید را ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد. رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه خیار در بازار با قیمت بین ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ تومان به فروش می رسد، گفت: قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی در بازار۷۰۰ تومان است.

وی با اعلام افزایش یکصد تومانی قیمت هندوانه در بازار، گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم هندوانه در بازار ۵۵۰ است.به گفته مهاجران، قیمت هرکیلوگرم طالبی بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است، ضمن اینکه هرکیلوگرم خربزه در بازار با قیمت ۱۲۰۰ تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی و پیاز را ۳۲۰ تومان اعلام کرد. وی در پایان گفت:البته قیمتهای اعلام شده انواع میوه در مراکز میادین میوه و تره بار در سطح شهر است، درحالی که میوه فروشی هایی (خرده فروشی ها) که در سطح شهر فعال هستند، برای فروش این میوه ها به طور متوسط با احتساب سود ۳۵ درصدی این میوه ها را عرضه می کنند.

.

.

.

.

.

.

.مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.