تازه‌ترین اطلاعات “کافه سینما” از پروژه متوقف شده‌ی سینمای ایران+یک گفتگو با کارگردان: توهین iبه خلیج فارس؟

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

چهارشنبه, ۲۴ آبان ساعت ۱۹:۴۰ کافه سینما

کافه سینما- فیلم «آینه شمعدون» iبه کارگردانی iبهرام iبهرامیان که از ابتدای پیش تولید iبه سبب انتخاب بازیگر و اختلاف عوامل دچار حاشیه‌هایی شده بود، سرانجام در اواسط فیلمبرداری توسط اداره نظارت و ارزشیابی توقیف شد.

اتفاق از آنجایی آغاز شد که یک پایگاه اینترنتی با iبه دست آوردن فیلمنامهٔ «آینه شمعدون»، در یادداشتی این فیلم را موهن خواند و از جمله اتهاماتی مانند شوخی با هشت سال دفاع مقدس، شوخی با مالک فرزند شدن، نمایش صحنه‌های سخیف همچون خروج صدای ناهنجار از بدن، توهین iبه خلیج فارس و… iبه این فیلم نسبت داد. این پایگاه اینترنتی از مسئولان سینمایی خواست با واکنش iبه موقع خود مانع از تولید این محتوای توهین‌آمیز شوند. اتفاقی که پس از چند روز افتاد و تولید این فیلم با انبوه بازیگران‌اش متوقف شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار کافه سینما iبهرام iبهرامیان توقبف فیلمش را تایید، و تاکید کرد که دقیقا همین فیلمنامه iبه اداره نظارت و ارزشیابی ارایه شده و او بر مبنای همین فیلمنامه از این اداره پروانه ساخت دریافت کرده است. ولی ناگهان در میانهٔ فیلمبرداری، فیلم توقیف شده است. ظاهرا سرچشمه‌ی همه این اتفاقات، انتشار یافتن همان مطلب مذکور و فشار iبه معاونت سینمایی برای جلوگیری از ادامه ساخت این پروژه بوده است.

فیلم پیشی iبهرامیان، پریناز، هنوز موفق iبه دریافت پروانه نمایش از سازمان سینمایی نشده است.

در کافه سینما، اطلاعاتی درباره پروژه آینه شمعدون را این جا، و خلاصه داستان و تصاویر و مجموعه اطلاعات کاملی درباره فیلم توقیقی پریناز را این جا بخوانید.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.