“تازه به تازه ، نو به نو”با یاسر داودیان

قطعه موسیقی ” تازه به تازه، نو به نو” برای برنامه ای رادیویی با همین عنوان، پنج شنبه ها ساعت ۹:۰۰ با صدای یاسر داودیان پخش می شود.

یاسر داودیان خواننده جوان موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: قطعه موسیقی ” تازه به تازه ، نو به نو” را برای تیتراژ برنامه ای رادیویی با همین عنوان خواندم که این برنامه، پنجشنبه ها ساعت ۹ صبح با اجرای سعید خرسندی پخش می شود.

وی همچنین اظهار داشت: این قطعه بنا به درخواست مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما تولید شده و علاوه بر پنج شنبه ها، روز های دیگر نیز پخش می شود و به طور کلی، پخش آن تا پایان سال ۹۱ ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به عواملی که در تهیه این قطعه موسیقی با این خواننده جوان همکاری داشته اند، افزود: ترانه این قطعه را حمید صالحی سروده، تنظیم را راشا تقی پور انجام داده و ساخت ملودی را نیز خودم بر عهده داشته ام.

داودیان با اشاره به محتوای برنامه ” تازه به تازه، نو به نو ” اظهار داشت: با توجه به این که این برنامه در رابطه با بحث موسیقی، شعر و ادب و مسائل فرهنگی است، تصمیم گرفتیم قطعه ای را متناسب با محتوی برنامه تهیه کنیم.

این خواننده جوان موسیقی پاپ، تصریح کرد: ملودی این قطعه موسیقی را در دستگاه شور ساختم و سعی کردم فضایی پاپ سنتی ایجاد کنم زیرا به طور معمول چنین ملودی هایی با ذائقه مردم کشورمان، هماهنگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل حاکم بودن فضایی شاد بر برنامه ” تازه به تازه، نو به نو” سعی کرده ایم موسیقی این اثر نیز شاد باشد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.