تازه ترین شماره «نسل برتر» روی دکه رفت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

تازه ترین شماره «نسل برتر» روی دکه رفت

ممتازنیوز: شماره جدید نشریه نسل برتر بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، در این شماره گزارش مفصلی در رابطه با «میراث احمدی نژاد برای صنعت خودرو» منتشر شده که در آن به ابعاد مختلف تاثیرات تصمیمات دولت نهم و دهم بر صنعت و بازار خودرو کشور مورد بررسی قرار گرفته است.
عنوان اصلی این شماره با موضوع «هیوندای چینی با ماسک بنتلی» هر خواننده ای را جلب کرده و معرفی کاملی از هاوتای -خودروساز چینی- که با وجود تحریم ها قرار است با یکی از دو خودروساز بزرگ کشور همکاری کند، ارائه می کند.
عنوان دیگر این نشریه به «فرزندی با دو در بیشتر» اختصاص یافته که تجربه رانندگی با خودرو مازراتی گیبلی ۲۰۲۴ را به صورت مبسوط مورد ارزیابی قرار می دهد.
در همین حال سرمقاله این شماره با عنوان«جاده تدبیر» به انتخاب محمدرضا نعمت زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و تصمیمات عاجلی که وی باید برای نجات صنعت خودرو داشته باشد، اشاره دارد.
در این شماره مطالب دیگری از قبیل «جنگ قاره ای سدان های اسپرت» با موضوع معرفی مقایسه سدان های اسپرت کوچکS و «امگرند X7 به ایران می آید» با موضوع معرفی اولین SUV جیلی در ایران به چشم می خورد.
«مسابقه در آفتاب سوزان»، «جنگ اسم و رسم»، «فرزندان قد و نیم قد رنو»، «آماده باش برای ژرمن های کوچک»، «جدال در کویر»، «شاهزاده ای که آسمان و زمین را به هم دوخت» و «تومور بدخیم مرسدس»، «سوپراستارهای چهار چرخ» و «بازار خودرو در انتظار کلید روحانی» از دیگر عناوین مهم این شماره هستند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.