تاسف سلطانیه ازجان باختن کارشناس آژانس درایران

ایسنا: خبرگزاری رویترز از وین گزارش داد: علی اصغر سلطانیه، نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین گفت که « من عمیقا از شنیدن خبر کشته شدن یکی از بازرسان آژانس در حادثه رانندگی در حین انجام وظیفه‌شان در ایران متاسفم.»

آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که از حادثه به وقوع پیوسته برای دو بازرس این نهاد در ایران مطلع شده است.

آژانس در بیانیه‌ای با اعلام این که سئو، اوکی- سئوک، یکی از این دو بازرس که تبعه کره جنوبی بود، روز سه‌شنبه در این حادثه رانندگی جان باخته و دیگری که تبعه اسلواکی است، مجروح شده است، افزود که با مقامات ایران در تماس است.

در بیانیه آژانس آمده است که سئو به همراه یک همکار دیگر از آژانس در نزدیکی مجموعه خنداب در استان مرکزی در حال انجام ماموریت بود.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، در سئول یک سخنگوی وزارت امور خارجه کره جنوبی نیز جزییات مرگ تبعه این کشور را تایید و اعلام کرد که مامور دیگر آژانس و راننده ایرانی خودرو حامل آنها در بیمارستان بستری شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دو تن از کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال ماموریت در نزدیکی مجتمع خنداب در استان مرکزی دچار سانحه رانندگی شدند و یکی از آن‌ها به نام ok_seok seo از کره جنوبی به علت شدت آسیب‌دیدگی جان خود را از دست داد.

گان سک از اسلواکی دیگر کارشناسی بود که در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

در این حادثه که حدود ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جاری رخ داد ، خودروی حامل کارشناسان از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

پادمان هسته‌یی ایران ضمن ابراز تاسف از این حادثه به خانواده و همکاران محترم این آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تسلیت گفته است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.