تاسیس آژانس هواپیمایی ویژه اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۸:۱۹:۰۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شجاعی در گفتگو با آریا خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان ،نویسندگان و روزنامه نگاران از تاسیس آژانس هواپیمایی ویژه اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه خبر داد.
مهدی شجاعی،مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان ، روزنامه نگاران و هنرمندان در گفتگو با خبرنگار آریا ضمن بیان اینکه این صندوق که در جهت حمایت حرفه ای ، صنفی و معیشتی از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه فعالیت دارد اظهار داشت:در همین راستا قصد تاسیس آژانس هواپیمایی ویژه این قشر از جامعه را دارد.
وی در ادامه افزود:پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده است و با دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و تاسیس این آژانس برای صندوق ،خدمات مورد نیاز به هنرمندان ، نویسندگان و رسانه ها و همچنین مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهد شد.
مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان ،نویسندگان و روزنامه نگاران ارائه خدماتی از قبیل تورهای علمی ، تفریحی ، آموزشی و … را از جمله اقدامات پس از تاسیس این آژانس عنوان کرد.
شجاعی در پایان اظهار داشت: ۸۰ درصد کارهای لازم انجام شده است و در آینده نزدیک شاهد تاسیس آژانس ویژه هنرمندان ،نویسندگان و روزنامه نگاران خواهیم بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۲۲۱۹۰۵۴۴۷

شجاعی در گفتگو با آریا خبر داد: پرداخت مستمری به سالمندان هنرمند و اهل قلم


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.