تاسیس شبکه‌ ای در حوزه عفاف و حجاب

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل شبکه‌ «رایحه‌ی نجابت» پس از پایان گردهمایی حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، محسن زارعی با اشاره به گردهمایی سه روزه حجاب و عفاف که در استان مازندران برگزار شد، گفت: دراین گردهمایی شبکه‌ی «رایحه‌ نجابت» تشکیل و قرار شد این شبکه کارش را در۳ بخش آموزش و پژوهش، تبلیغ و ترویج و تولید محصولات فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه دراین گردهمایی کارگرو‌ه‌هایی تشکیل شد، اظهار کرد: گروه‌های مرجع قرار شد که تشکل‌های حجاب و عفاف حوزه‌ی فعالیت خود را درهر کدام از بخش‌های آموزش و پژوهش، تبلیغ و ترویج و تولید محصولات فرهنگی مشخص کنند و با کارگروه‌ها مرتبط شوند و مباحث توانمندسازی را دراین بخش‌ها بیاموزند.

زارعی اظهار کرد: در بخش آموزشی و پژوهشی نیز قرار است مبلغ‌هایی جوانان را آموزش دهند که در حوزه‌ی حجاب و عفاف با گروه‌های مخاطب و جوانان ارتباط برقرار کنند و در مورد چرایی، چگونگی و فلسفه حجاب با آنها صحبت داشته باشند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان افزود: در بحث تولید محصولات فرهنگی نیز قرار است کارگروه‌ها و تشکل‌های فعالی در بخش‌های نمایشگاهی، تولید فلش کارت‌ها و بروشورهایی که مربوط به حوزه حجاب و عفاف است فعالیت داشته باشند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.