تاکید بر احیای الگوی قبل اصولگرایان در جلسه جامعه روحانیت/مذاکرات اولیه برای دیدار اعضای جامعتین انجام‌شده‌است

۰۱م آذر ،

حجت‌الاسلام و المسلمین سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه جامعه روحانیت، هماهنگی جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات ریاست جمهوری آینده بوده است که در آنجا بر ضرورت احیاء الگوی قبل تاکید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ انتظار جریان اصولگرایی کشور برای اعلام مواضع جامعتین پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: در جلسه جامعه روحانیت مبارز بحث انتخابات آینده مطرح شد و در آنجا روی ملاک‌ها و معیارهایی که برای انتخابات باید در نظر داشته باشیم، بحث و بررسی صورت گرفت.

سالک گفت:‌ معیارهای مورد بررسی با تکیه بر قانون اساسی، قانون انتخابات و نقطه نظرات مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه جامعه روحانیت، هماهنگی جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات ریاست جمهوری آینده بوده است که در آنجا بر ضرورت احیاء الگوی قبل تاکید شد.

وی در ادامه گفت: “الگوی ۵+۷″و “جبهه متحد اصولگرایی” که در انتخابات قبل سازمان یافت، در انتخابات پیش رو نیز باید با توجه به نقاط قوت و ضعف آن مورد توجه قرار گیرد و با تقویت نقاط قوت آن پی‌گرفته شود.

سالک دربارهٔ دیدار انتخاباتی جامعه روحانیت با جامعه مدرسین عنوان کرد:‌ مذاکرات اولیه برای این دیدار صورت گرفته است؛ این مذاکرات بعد از توافق طرفین روی موضوع هماهنگی جامعتین در انتخابات پیش‌رو صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با قطعیت نمی‌توانیم اعلام کنیم جلسه جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حول محور انتخابات چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم به زودی این جلسه برگزار شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه عنوان کرد:‌ سایر احزاب اصولگرا نیز محور حرکت خود را براساس سیاستگذاری جامعتین تنظیم کرده‌اند؛ این کار خوبی است، چرا که وحدت بسیار خوبی را در جریان اصولگرایی سطح کشور بوجود می‌آورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ وضعیت سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ هنوز سخنگو مشخص نشده است؛ در آینده وضعیت سخنگو نیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.