تاکید بادامچیان بر همکاری ‌مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ‘ اسدالله بادامچیان ‘ روز دوشنبه در نشست خبری خود در محل حزب موتلفه اسلامی افزود:مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور فعال همه گروهها در محیطی معتدل و انقلابی برگزار گردید که با حضور چشمگیر مجدد در مرحله دوم این اقدام کامل خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراکسیون موتلفه در مجلس بعد از جبهه متحد ۱۱۲ عضو و همکار بدون عضویت دارد، ادامه داد: این فراکسیون توانست در مواضع گوناگون نقش عقلانی و اعتدالی را رعایت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارداشت:نماینده مجلس شورای اسلامی باید در کنار همراهی دولت وقوه قضاییه استقلال را نیز رعایت کند.

بادامچیان در خصوص وضعیت اقتصادی کشور نیز گفت : نظام اقتصادی اسلامی، اقتضائات سازندگی،افزایش نقدینگی ومدیریت و سیاست های اجرایی از جمله عواملی است که در گرانی های اخیر نقش بسزایی دارد.

وی در خصوص اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز گفت : نظر دولت و مجلس بر اجرای یک دوره پنج ساله این قانون است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت دولت باید ابتدا ارزیابی خود را از اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها ارائه دهد تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

بادامچیان در خصوص اظهارات ‘ غلامحسین الهام ‘ در خصوص انتصاب برخی افراد در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت : معتقدم در فضای آزاد هر فردی می تواند عقیده خود را بیان کند ولی بدیهی است که باید افراد سنجیده سخن بگویند چرا که مجمع تشخیص محل افراد متفکر و مسلط برای مصلحت اندیشی کلان کشور است.

بادامچیان در خصوص تبلیغات زود هنگام برای تعیین ریاست مجلس نهم از سوی برخی نمایندگان نیز اظهارداشت: هر مجلسی متعلق به نمایندگان آن دوره است که در زمان خود فرد مشخصی را برای ریاست انتخاب کنند ولی برخی تبلیغات زودهنگام بازتاب منفی دارد.

وی در خصوص تعامل مجلس با دولت نیز افزود: مجلس به دنبال به چالش کشیدن فضای سیاسی نیست چرا که رییس جمهورمنتخب مردم و مورد تایید مقام معظم رهبری است و در مجلس نیز سوگند یاد کرده است.

نماینده مردم تهران در خصوص دست داشتن ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس هشتم در تخلف بانکی اخیر نیز گفت:هنوز چنین موضوعی به اثبات نرسیده و تنها یکی از نمایندگان درگیر این موضوع است که با قرار وثیقه آزاد شده و فرزند یکی دیگر از نمایندگان نیز با این پرونده مرتبط است.

سیام**۱۰۵۳ ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۵۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.