تالیا به دنبال ارایه خدمات نسل ۳ است

۲۷خردادماه،

مدیرعامل شرکت ارتباطات تالیا از تصمیم این شرکت برای بسترسازی ارائه‌ی خدمات نسل سوم ارتباطی خبر داده و گفته است: البته در حال حاضر اپراتور سوم ارائه‌کننده‌ی انحصاری ۳G به‌شمار می‌رود و تالیا هم مانند سایر اپراتورها چاره‌ای جز احترام گذاشتن به این دوره نخواهد داشت.
به گزارش (ایسنا)، فریبرز نژاد دادگر در ارتباط با برنامه‌ی تالیا برای ورود به نسل سوم ارتباطات اظهار کرد: هر اپراتوری برای ورود به نسل تازه نیاز به دو عامل مهم زیرساخت فنی شبکه و مجوز‌های قانونی دارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور ما اپراتور سوم عرضه‌کننده و مجری انحصاری خدمات نسل سوم به‌شمار می‌رود و ما هم مانند سایر اپراتورها چاره‌ای نداریم جز آن که به این دوره‌ی انحصار احترام بگذاریم.
مدیر عامل شرکت ارتباطات تالیا تصریح کرد: البته ما به طور همزمان اقدام به آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی و پایش و سنجش بازار خواهیم کرد و اکنون طرح‌های مطالعاتی ما برای استفاده از فن‌آوری نسل سوم در تالیا آغاز شده است.
به گفته مدیر عامل شرکت ارتباطات تالیا و براساس اطلاعات نشریه ارتباطات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت تالیا اهمیت‌دادن به نیازهای مشتری است و در راستای احترام به نیازهای مشتری در تلاشیم زیرساخت‌های لازم برای ورود به عرصه ۳G را فراهم کنیم تا پس از پایان دوره‌ی انحصار ما هم بتوانیم این خدمات را ارائه کنیم.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.