تامین مشروط آب شرب مسکن های وی‍ژه تهران

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر خبر داد:

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت : استان تهران استان کم آبی است و در صورتی که میزان حجم ساخت و ساز مسکن های ویژه در حجم محدود باقی بماند می توانیم آب شرب آنها را تامین کنیم .

ستار محمودی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت : وزارت نیرو با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی برنامه ای زمانبندی شده برای تامین آب و برق مسکن های مهر سراسر کشور دارد و تامین زیرساخت های مسکن های مهر اکنون طبق زمانبندی در حال انجام است.

وی افزود: آب و برق کلیه واحدهای مسکن مهر که تاکنون به بهره برداری رسیده اند تامین شده است.

وی با بیان اینکه برای دفع فاضلاب مسکن های مهر برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تدوین شده است اظهار داشت : اکنون به وسیله شبکه های موقت فاضلاب دفع شده اما برای بلند مدت به دنبال ساخت تصفیه خانه فاضلاب هستیم .

محمودی ادامه داد: احداث تصفیه خانه های فاضلاب زمان بر است و پر هزینه است که در صورت تامین به موقع اعتبارات   حداقل ۳سال به طول می کشد .

وی با اشاره به احداث مسکن های ویژه در حوالی تهران گفت : تعداد و حجم احداث مسکن های ویژه در مقایسه با مسکن های مهر زیاد نیست و در حدود ۵ هزار واحد است که با همکاری وزارت راه و شهرسازی آب و برق مسکنهای ویژه نیز تامین می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو  در مسکن مهرتصریح کرد: استان تهران استان کم آبی است و اگر حجم ساخت و ساز ها در همین اندازه باقی بماند توانایی تامین آب شرب را خواهیم داشت و در صورت افزایش ساخت و سازها باید برنامه ریزی های جدیدی صورت بگیرد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.