تامین ۴۰ هزار کلاس پایه ششم ابتدایی

جام جم آنلاین: معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از تمهیدات این وزارتخانه برای آماده سازی و تامین ۴۰ هزار کلاس درس پایه ششم دوره ابتدایی خبرداد و گفت: استقرار پایه ششم ابتدایی و اجرای نظام جدید آموزشی – ۶٫۳٫۳ – در سال تحصیلی آینده، نیازمند حدود ۴۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرتضی رییسی با بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی های لازم برای تامین این کلاس های درس از سال گذشته در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صورت گرفته و بخشی از این کلاس ها از پروژه جدیدی که در حال ساخته است، تامین می شود.

پایه اول راهنمایی از سال تحصیلی آینده (مهرماه امسال) از نظام آموزشی کشور حذف و پایه ششم دوره ابتدایی به این نظام افزوده می شود.

وی ادامه داد: بخشی از کلاس های مورد نیاز سال تحصیلی ۹۲-۹۱ نیز از تکمیل مدارسی که حدفاصل مهر تا پایان اسفند ماه سال قبل تحویل آموزش و پرورش شده است، تامین می شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بخش دیگری از این کلاس ها نیز از محل تغییر کاربری فضاهای آموزشی تامین خواهد شد، اضافه کرد: تغییر کاربری ها با نظر کارشناسان فنی این کار صورت می پذیرد و معماری مدارس یادشده را دچار مشکل نخواهد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.