تامین اجتماعی حقوق ۵ سال آینده مستمری‌بگیران را ذخیره کرده است

۱۳م دیماه ،

64525f01ccdfc5cc72f24c8b70612c602436e944c8179e2aa5d93dca59dfe7b8.jpg

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از عملکرد تامین اجتماعی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، محمد بیاتیان شامگاه سه شنبه در نشست مشترک نمایندگان مجلس با مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی استان کردستان اظهار داشت: زمانی این سازمان بیش از یک‌هزار میلیارد تومان از دولت مطالبه داشت و همیشه به عنوان حیات خلوت دولت در بسیاری از موارد کاستی‌ها و نیازمندی‌های دولت در بحث منابع مالی را تامین می‌کرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کنونی تامین اجتماعی تصریح کرد: امروزه نیز این سازمان بر خلاف تمام بخش‌های دولتی در سطح کشور حقوق مستمری‌بگیران خود را بدون کوچکترین وقفه‌ای پرداخت می‌کند و از سطح کشوری نیز جلوتر است بطوریکه حقوق پنج سال آینده مستمری‌بگیران خود را ذخیره کرده است.

وی در ادامه با انتقاد از خشک‌بودن بعضی از قوانین و بخشنامه‌ها اظهار کرد: مدیران برای رفع مشکلات مردم نباید خود را در چارچوب این قوانین و بخشنامه‌های خشک محاصره کنند بلکه باید با جرات برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیمه شده سایر استان ها در مقایسه با بیمه‌شدگان استان کردستان خدمات بیشتری را دریافت می کنند و این درحالیست که هردوی آنها به یک اندازه حق بیمه پرداخت می کنند.

وی یادآور شد: دولت باید مزایای بیشتری را به متخصصان کردستان بدهد چراکه بیمه شدگان و به کلی مردم کردستان از لحاظ در آمدی ضعیف‌تر می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.