تامین تجهیزات ADSL در مراکز مخابراتی

۱۹م آذر ،

06-116.jpg

قائم مقام مخابرات استان تهران گفت: کمبودی در خطوط ADSL استان دیده نمی‌شود اما درصورتی که در بعضی مناطق اعلام شود بلافاصله پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

ابراهیم یافتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی تجهیزات مربوط به کافوهای نوری در بعضی مناطق با توجه به شرایط آن منطقه متفاوت بوده و ممکن است در بعضی مناطق کافوهای نوری کمتری دیده شود.

وی افزود: تجهیزات مربوط به ADSL در خود مراکز مخابراتی نصب و از طریق کابل‌های مسی تامین می‌شود.

یافتیان ادامه داد: در مواردی دیده شده که محله‌ای دارای تجهیزات مربوط به ADSL از طریق کافو‌های نوری به اندازه کافی با توجه به تقاضای مشترکین نباشد و بنا بر درخواست مشترکین و مجتمع‌های تجاری – اداری بسته به نوع فعالیت‌شان همچون پزشکی، دانشجویان، خبرنگاران و هیات علمی دانشگاه‌ها که نیاز به ارتباطات داشته باشند از طریق اداره کل و مراکز مخابراتی پیگیری می‌شوند تا سریعا براساس اولویت این مشکل برطرف شود.

قائم مقام مخابرات استان تهران تاکید کرد: در مناطق نصب و راه اندازی تجهیزات مربوط به کافوهای نوری و ADSL برای یک و یا دو مشترک مقرون به صرفه نخواهد بود اما با توجه به اهمیت فن‌آوری اطلاعات این شرکت نسبت به دایری ADSL برای مشترکان و حتی روستاها اقدام کرده است و این شرکت در حال توسعه پنج شبکه و تجهیزات مخابراتی در سطح استان‌های تهران و البرز است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.