تامین قطعات الکترونیک و حساس خودرو پژو۲۰۶ در داخل

۲۸م دیماه ،

تامین قطعات الکترونیک و حساس خودرو پژو۲۰۶ در داخل

قائم مقام تولید ایران خودرو تولید با بیان اینکه تامین قطعات الکترونیک و حساس خودرو پژو۲۰۶ به طور کامل در داخل صورت می گیرد، گفت: روند تولید این خودرو افزایش خواهد داشت.

به گزارش «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران حوان، حسین نجاری به کیفیت بالای خودرو پژو ۲۰۶ ساخت داخل اشاره کرد و افزود: با توجه به خودکفایی صورت گرفته ، این خودروها از لحاظ کیفیت در سطح استانداردهای جهانی است.

وی تاکید کرد : تولید پژو ۲۰۶ از دی آغاز شده است و تولید این خودرو تا پایان سال روزانه به ۳۰۰ دستگاه می رسد.

نجاری گفت : پیش از این هم بخش عمده ای از قطعات این خودرو با همکاری قطعه سازان ایرانی در داخل تولید می شد ، اما پس از قطع همکاری شرکت پژو فرانسه  به سبب مسائل تحریم ، میزان تولید کاهش یافت که با تولید بقیه قطعات هم اکنون همه اجزاء و تجهیزات این خودرو در داخل تولید میشود و مشکلی نداریم.

وی افزود : تولید ۲۰۶ ایرانی توانمندی مهندسان و صنعتگران  کشورمان را نشان می دهد.

نجاری، افزایش تولید خودرو را در ساماندهی قیمت های بازار این محصولات هم موثر دانست.

نجاری پیش از این هم گفته است : تولید روزانه گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن و اسفند ماه سال جاری به بیش از۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.        

قائم مقام تولید ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۲هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید می گردد، گفت: در دو ماه آخر سال جاری این میزان به بیش از ۲۵۰۰ دستگاه در روز افزایش می یابد.

قائم مقام تولید ایران خودرو تاکید کرد : در حال حاضر قطعه سازان ایران توان تولید قطعات با کیفیت و در سطح استانداردهای اروپایی را دارند.

وی در ادامه به تولید محصولات تازه ایران خودرو از جمله تندر ۹۰ اتومانیک، دنا، وانت تندر، وانت PU1 و همچنین پژو پارس و ۴۰۵ تازه اشاره کرد و گفت: تنوع تولیدات با کیفیت به قصد تامین بازار داخلی و افزایش صادرات به سایر کشورها در دستور کار این شرکت است.

پنجشنبه ۲۸ دى   ۱۳:۳۸

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.