تام ، برای عراقی ها مترو و کارخانه فولاد می سازد

۲۷م آذر ،

تام ، برای عراقی ها مترو و کارخانه فولاد می سازد

با احداث مترو و کارخانه فولادسازی که در عراق در دستور کار شرکت تام ایران خودرو قرار گرفته و به زودی قراردادآن قطعی خواهد شد، راه این شرکت به بازار جهانی کسب و کارهای غیرخودرویی باز می گردد.

به نقل از ایکوپرس،

علی شیخ زاده مدیر عامل شرکت تام ایران خودرو، با بیان این مطلب، گفت: در ترکمنستان نیز در حال بررسی یک پروژه نفت و گاز هستیم. وی از برنامه گروه صنعتی تام ایران خودرو برای بسترسازی حضور در بازارهای صادراتی خبر دادکه در نتیجه آن رشد ارزآوری این شرکت از سال آینده مشهودتر خواهدبود.

مدیرعامل تام ایران خودرو افزود: عمده صادرات شرکت تام در سال‌های قبل در حوزه خودروسازی و از کانال ایران خودرو مانند احداث پایگاه اینترنتی‌های تولیدی در سوریه، بلاروس، آذربایجان، سنگال و‌ ونزوئلا بوده، اما تام به خودروسازی اکتفا نکرده و وارد دیگر حوزه های صنعتی نیز شده است.

شیخ زاده با اشاره به ابلاغیه امسال مجمع سالانه تام، گفت: بر این اساس، صادرات مورد توجه بیشتر و خاص قرار گرفته و بازاری که می توانیم تا حد بسیاری در آن نفوذ داشته باشیم، عراق است.

وی شرایط خاص عراق را فرصتی برای تام توصیف کرد که با بهره گیری از این مزیت، در اجرای پروژه‌های صنعتی و فنی عراق حضور قدرتمندی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت تام، کشورهای همجوار، آسیای میانه و‌ عراق را بازارهای هدف تام برای خدمات مهندسی و اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و گفت:‌ در بخش صادراتی و در منطقه نیز به تازگی در چند مناقصه شرکت کرده ایم که احتمال برنده شدن بالا است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

شیخ زاده از همکاری جاری میان تام و یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده نیروگاه‌های در مقیاس کوچک خبر داد و گفت: این نیروگاه‌ها با فناوری نوین، می‌توانند مقدار بسیاری برق تولید کنند که برای ساخت نیروگاه برای ایران‌خودرو نیز از همین فناوری استفاده می گردد.

دوشنبه ۲۷ آذر   ۱۰:۳۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.