تام کروز با “تنها چیزی که نیاز داری کشتن است” به سینماها می آید

فیلم علمی تخیلی “تنها چیزی که نیاز داری کشتن است” با حضور “تام کروز” و “امیلی بلانت” ۱۴ مارس ۲۰۲۴ روی پرده سینماها می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وارپ،”تنها چیزی که نیاز داری کشتن است” برمبنای کتابی به همین نام ساخته شده و تهیه کنندگی آن را کمپانی های “برادران وارنر پیکچرز”،”لجندری پیکچرز”و “ویلیج رودشاو پیکچرز” بر عهده دارند.

کارگردانی این فیلم را “داگ لیمان” برعهده دارد که پیش از این کارگردان فیلم‌هایی چون “برو”، “هویت بورن”، “آقا و خانم اسمیت”، “جهنده” و “بازی عادلانه” بوده است. فیلمبرداری آن نیز از دوشنبه اول اکتبر آغاز شد.

داستان “تنها چیزی که نیاز داری کشتن است” در آینده روی می‌دهد. موجودات بیگانه ای به نام “میمیکس” که شکل کندو هستند، به زمین حمله و شهرها را ویران کرده‌اند و میلیون‌ها انسان‌ را از بین برده‌اند. ارتش‌های کشورهای مختلف برای آخرین حمله به بیگانه با هم متحد می شوند.

سرهنگ دوم “بیل کیج” (تام کروز) درگیر نبرد با بیگانگان می‌شود و در همان اوایل جنگ می‌میرد، اما قبل از مرگ یک موجود بیگانه را هم از می کشد. وقتی که “کیج” به هوش می‌آید متوجه می‌شود که در شروع همان روزی است که وارد جنگ شد. او بار دیگر می‌جنگد و باز می‌میرد. این مسئله مرتب تکرار می‌شود. درگیری فیزیکی با بیگانه “کیج” را وارد دالان زمان کرده است…
این فیلم۱۴ مارس ۲۰۲۴ روی پرده سینماها خواهد آمد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.