تام هاردی مسئول رسیدگی به پرونده جنایی ˝بچه۴۴˝ شد

۲۵ام بهمن ،

در پروژه تازه ریدلی اسکات

ریدلی اسکات، تهیه‌کننده و فیلمساز شناخته شده هالیوود که به سبب خودکشی برادرش مدتی از حجم پروژه‌های کاری خود کاسته بود، تریلر ˝بچه۴۴˝ (Child 44) با کارگردانی دانیل اسپینوزا در سال ۲۰۲۴ میلادی روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه این تریلر را تام راب اسمیت بر اساس رمانی به همین نام به قلم ریچارد پرایس که در سال ۲۰۰۸ میلادی منتشر و با استقبال خوبی نیز روبرو شد، به رشته تحریر درآورده است.

بنابر این گزارش، داستان “بچه۴۴” دربارهٔ یک افسر سرویس پلیس مخفی دوران استالین به نام لیو دمیدوف (تام هاردی) است که پرونده قتل‌ تعدادی بچه ۸ تا ۱۲ ساله را که قاتل یا قاتلین آن هیچ ردی از خود باقی نگذاشته است. این افسر بعد از پیگیر‌ی‌های بسیار در حالیکه به واقعیت‌های پرونده بسیار نزدیک ‌شده، به طور ناگهانی از سوی مسئولان بالا دستی حزب حاکم کمونیست از کار معلق شده و به شهر دوره افتاده‌ای تبعید می‌شود. به همین سبب او تصمیم می‌گیرد خودش به تنهایی پرونده را به سرانجام برساند و همین تصمیم او سبب روی دادن اتفاقات فراوانی می‌شود.

به نوشته ورایتی، کمپانی اسکات فری پروداکشن (Scott Free Productions) قرار این فیلم را با بودجه‌ای ۵۰ میلیون دلاری تهیه‌ و تولید کند و تاکنون حضور تام هاردی و نومی راپیس، به عنوان بازیگران اصلی این فیلم قطعی شده است.

گفتنی است، اکشن موفق و دلهره‌آور “خانه امن” از ساخته‌های قبلی دانیل اسپینوزا در مقام کارگردان است که سال قبل در سینماهای جهان اکران شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.