تام هنکس، کاپیتان کشتی ربوده شده آمریکایی + آنونس

۲۱اردیبهشت،

حضور تام هنکس، بازیگر شناخته شده و محبوب سینمای آمریکا با دو فیلم به فاصله کمتر از دو ماه از یکدیگر، پاییز امسال را به فصلی تازه برای هنرنمایی این بازیگر سرشناس روی پرده‌های سینماهای جهان تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بر اساس برنامه اعلام شده تام هنکس امسال در حالی از روز ۱۱ماه اکبتر ۲۰۲۴ میلادی (۱۹ مهرماه) با فیلم اکشن و زندگی‌نامه‌ای “کاپیتان فیلیپس” با کارگردانی پائول گرین‌گرس که مراحل فنی پس از تولید را سپری می‌کند، روی پرده سینماها می‌‌آید که درام “صرفه‌جویی‌ آقای بانکدار” ساخته جان لی‌هانکوک را برای اکران در ۲۰ ماه دسامبر ۲۰۲۴ میلادی (۲۹ آذرماه) آماده اکران دارد.

بنابر این گزارش، پائول گرین‌گرس که کارگردانی فیلم‌هایی همچون؛ “منطقه سبز”، “اولتیماتوم بورن”، “یونایتد۹۳” و “تئوری پرواز” را در کارنامه سنمایی خود دارد، فیلم اکشن و زندگی‌نامه‌ای “کاپیتان فیلیپس” را بر اساس فیلمنامه‌ای که بیلی ری بر اساس کتاب “وظایف کاپیتان” به قلم ریچارد فیلیپس جلوی دوربین برده است.

فیلم اکشن “کاپیتان فیلیپس” که تصاویر آن در ۱۹ لوکیشن مختلف فیلمبرداری شده، بر اساس یک اتفاق واقعی ساخته شده و داستان آن دربارهٔ ربوده شدن یک کشتی باری بزرگ آمریکایی توسط دزدان دریایی کشور آفریقایی سومالی و نحو برخورد کاپیتان کشتی با دزدان دریایی است.

در این فیلم که سه کمپانی‌ مایکل دلوکا پروداکشنز، اسکات رادین پروداکشنز و ترانسلوکس فیلمز آن را تهیه و تولید کردند، تام هنکس، کاترین کینر، مکس مارتینی، جان ماگارو، کریستوفر استادلیس، کریس مولکی، کاری جانسون، دیوید وارشوفسکی، یول واکوزو، انگس مکینز، راجر ادوارد، ماریا دیزیا و ری هرناندز به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

آنونس فیلم سینمای “کاپیتان فیلیپس” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.