تام هنکس=اولین سفیرکبیر آمریکا در آلمان+عکس

شبکه ایران/حـــامد مظفــــری: «میشل هازاناویشز» کارگردانی که اسکار ۲۰۱۲ را به خاطر ساخت «آرتیست» از آن خود کرد در حال مذاکره با مسئولان یونیورسال پیکچرز است تا کارگردانی اقتباسی سینمایی از کتابی غیرداستانی با عنوان «باغ حیوانات» نوشته «اریک لارسون» را بپذیرد.

برمبنای گزارش deadline.com  یونیورسال پیکچرز با همکاری کمپانی «پلی تون» این فیلم را تهیه خواهد کرد و به احتمال زیاد «تام هنکس» هم ایفاگر نقش اصلی فیلم خواهد بود یعنی نقش اولین سفر ایالات متحده در آلمان؛ شنیده ها حکایت از آن دارند که «ناتالی پورتمن» هم در این فیلم در نقش دختر این سفیر کبیر به ایفای نقش می پردازد.

تصویر سمت چپ «ویلیام داد» است که «تام هنکس» نقش او را ایفا خواهد کرد

کاراکتری که تام هنکس آن را ایفا خواهد کرد «ویلیام داد» نام دارد؛ یک پرفسور به لحاظ اخلاقی منعطف که پیش از آن که آلمان نازی تسلط خود بر اروپا را به دست آورد به عنوان سفیر ایالات متحده به آلمان اعزام می شود. دختر «ویلیام» هم که توسط پورتمن ایفا می شود در این فیلم نقشی پررنگ دارد چراکه مطابق داستان بخشی از ارتباطاتی که وی با نیروهای هیتلر و به خصوص رئیس گشتاپو دارد در فیلم به تصویر کشیده می شود.

حضور ناتالی پورتمن در فیلم قطعی نشده است اما میشل هازاناویشز علاقه خود را برای ساخت این فیلم اعلام کرده و گویا به دنبال یک سناریست خوب برای اقتباس از رمان است. یونیورسال پیکچرز تولید این پروژه را در الویت قرار داده است.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.