تام کروز اعتقاد دارد در آینده مردم جهان را نجات می​دهد+شکنجه عجیب همسرش

۲۶م دیماه ،

تام کروز البته در فیلمهای سینمایی هالیوود بارها این کار را به شکل های مختلفی انجام داده است ولی در کتابی به نقل از این بازیگر هالیوودی می خوانیم که او فکر می کند به دنیا آمده است برای اینکه بشر را از دست بیگانگان فضایی نجات دهد!

«لارنس رایت» خبرنگار نیویورک پست در کتاب خود با عنوان «علم شناسی، هالیوود و زندان عقیده» از جایگاه نیمه خدایی مورد ادعای تام کروز در مقابل کلیسا خبر می دهد و می نویسد او – تام کروز – اعتقاد دارد در آینده بشر را از دست نیروهای فضایی و بیگانه نجات خواهد داد.

به نوشته این کتاب، تام کروز، عضو فرقه ای مذهبی از فرقه های مسیحیت است که توسط همسرش در سن ۲۳ سالگی به کلیسای متعلق به این فرقه معرفی می گردد. تام کروز دوره ای که اعضای این فرقه آن را «درک یا تشخیص» خطاب می کنند، به سرعت پشت سر می گذارد و می تواند به جایگاه بالاتری در میان این گروه برسد. جایگاه اشخاصی که می توانند تمام جنبه های زندگی شخصی خود را درک کرده و دربارهٔ آینده خود نظر بدهند که حتی تام کروز نام تازهی کسب می کند که توماس ماپوتر ششم گفته می گردد!

در میان کسانی که در کلیسا هم جایگاهی دارند می توان به جان تراولتا، پریسیلا پرسسلی، کریستی آلی، و سونی بونو از بازیگران هالیوود اشاره کرد که به جایگاه یاور کشیش در این فرقه رسیده اند.

در این کتاب عنوان می گردد کروز به این باور رسیده که می تواند در مقابل نیروهای خارجی بایستد. در کتاب البته این هم عنوان شده که کروز یک بار همسر خود را به خاطر عدم پیروی از او به شکنجه ای عجیب محکوم می کند و وی را مجبور می کند با مسواک تمام سرویسهای بهداشتی را تمیز کند.

به گفته کروز، او وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل می گردد یک بی سواد بوده و بعد از علاقه به بازیگری و معنویت توانسته مسیر موفقیت را طی کند و به هر دو جایگاه مذکور برسد. وی اعتقاد دارد پیشرفت در فرقه او را در بازیگری نیز توانا کرده است.

نیویورک پست/۱۳ ژانویه/ ترجمه محمد حسنلو

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.