تاکتیک من بمیرم ، تو بمیری برای بازی تیم ملی و تونس/ ۱۴ آگوست که نه سیخ بسوزد و نه کباب!

سروش امینی توماجی: تیم ملی کشورمان اواسط مردادماه به مجارستان می رود تا اردویی آماده سازی برای بازی با لبنان داشته باشد. اردو در کمپی مجهز در ۵۰ کیلومتری پایتخت مجارستان بر پا خواهد شد و در روزهای پایانی اش قرار است  تیم ملی‌ ایران در مسابقه ای دوستانه به مصاف تیم ملی‌ تونس برود.

تیم ملی‌ تونس که سابقه چهار بار حضور در جام‌های جهانی‌ ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ را در کارنامه دارد و همچنین در سال ۲۰۰۴ موفق به فتح جام ملت‌های آفریقا شده است، در جدید‌ترین رده بندی فیفا در رتبه چهل و سوم قرار گرفته است و یکی‌ از قدرت های قاره سیاه به شمار می‌‌رود.

این تیم می تواند حریفی مناسب برای فوتبال مان باشد اما مشکل اینجاست که توافق نهایی بر سر تاریخ برگزاری این بازی حاصل نشده و حالا انجام این بازی تدارکاتی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

تونس می‌ خواهد که بازی در تاریخ ۱۳ آگوست انجام شود اما تاکید کارلوس کروش بر برگزاری بازی در تاریخ ۱۵ آگوست است روزی که روز بازی های ملی فیفاست . او در این تاریخ هم می تواند همه ملی پوشانش را را در اختیار داشته باشد و هم بچه های حاضر در اردو به مرز آمادگی ‌رسیده باشند که البته این تصمیم مورد قبول سامی ترابلسی مربی‌ تیم ملی‌ تونس نیست.

به خواست مدیران فدراسیون فوتبال ایران ، رایزنی ها با کروش و طرف تونسی ادامه دارد تا شاید بازی ۱۴ آگوست برگزار شود و به قول کفاشیان ، نه سیخ بسوزد و نه کباب!

حالا باید منتظر ماند و دید که بازی بین تیم ملی‌ و عقاب ‌های کارتاژ به سر انجام می‌رسد یا مرد پرتغالی بر تصمیم خود پا فشاری می‌کند و اسم تونس هم کنار آن اسم‌های بزرگی‌ می‌‌رود که تیم ملی‌ فقط تصمیم بازی با آنها را داشته.

۲۵۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.