تاکسیرانی به رشته‌های دانشگاهی پیوست

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

تاکسیرانی به رشته‌های دانشگاهی پیوست

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گفت: رشته دانشگاهی تاکسیرانی برای اولین بار در دانشگاه علمی کاربردی در معرض انتخاب متقاضیان قرار خواهد گرفت و دانشکده ویژه آن طی هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش ممتاز به  نقل از تسنیم، میثم مظفر در اولین جشنواره تاکسیران برتر که عصر امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی تهران دارای ظرفیت عظیمی در حوزه فرهنگ‌سازی عمومی است، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با داشتن ۸۰ هزار تاکسی روزانه حدود ۴٫۵ میلیون مسافر را جابجا می‌کند که این وضعیت نشانگر ظرفیت کم‌نظیر و قابل توجه این ناوگان است.

وی با بیان اینکه رفتار این شبکه گسترده در ارتباط با فرهنگ ترافیکی بی‌بدیل و جریان‌ساز است، ادامه داد: اگر ۸۰ هزار تاکسی تصمیم به ملتزم بودن به نظم و قانون بگیرند و جلب رضایت مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند اتفاق قابل توجهی در این حوزه رخ خواهد داد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: از چند هفته قبل در رسانه ملی با پخش برنامه “سلام تاکسی” که شامل ۱۵ قسمت طنز بود سعی شد به اصلاح رفتار راننده و مسافر پرداخته شود.

مظفر تصریح کرد: رشته دانشگاهی تاکسیرانی برای اولین بار در دانشگاه علمی – کاربردی در معرض انتخاب متقاضیان قرار داده خواهد شد. این رشته به عنوان یک رشته علمی و کاربردی خواهد بود و مرکز آموزشی و دانشکده تاکسیرانی را طی چند هفته آینده افتتاح خواهیم کرد.

وی هدف از برگزاری جشنواره تاکسیران برتر را ارتقاء رفتار تاکسیران‌ها، ارتقاء شان آنها و ارتقاء فرهنگ تاکسیران‌ها دانست و گفت: از طریق این جشنواره افزایش انگیزش در سیستم اجتماعی تاکسیران‌ها را شاهد باشیم.

در پایان این مراسم از تاکسیران‌ها برتر در حوزه‌های قانون‌مداری، مسئولیت‌پذیری، مشتری‌مداری، امانت‌داری، ایثار، رزق حلال و برکت تقدیر شد.

در بخش امانتداری از ۳ تاکسیران به نام‌های غلامعلی ابراهیم‌زاده و فضل‌الله کشاورز افشار که هر یک کیفی پر از پول و ۶۰۰ میلیون تومان پول به همراه مقدار بسیاری طلا را به صاحبانشان بازگردانده بودند تقدیر شد.

در حوزه ایثار از رسول رحیم‌زاده به سبب خاموش کردن پست برق در خیابان ولیعصر و جلوگیری از ۲۰۰ میلیون تومان ضرر و همچنین مجتبی برخورداریان در اطفای حریق یک خودروی وانت تقدیر شد.

در جشنواره امروز، احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران، الهه راستگو و مجتبی شاکری دو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، سیدجعفر تشکری‌هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، سردار رحیمی رئیس پلیس راهور و حجت‌الاسلام زاهدی حضور داشتند.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.