تاکسی های جدید منظر نتیجه قطعی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تاکسی های جدید منظر نتیجه قطعی

تاکسی های جدید منظر نتیجه قطعی

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان متولی تصمیم گیری تغییرات در ناوگان تاکسیرانی پایتخت اعلام کرد؛ این سازمان در حال بررسی و مطالعه راهکارها و گزینه های مناسب برای نوسازی این ناوگان با نهادهای ذیصلاح است و هنوز به جمع بندی نرسیده است.

به گزارش ممتازنیوز، مدیر روابط عمومی این سازمان با اشاره به اظهارات متفاوت این روزها درباره نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کل کشور گفت: با توجه به اینکه حجم وسیعی از تاکسی های کشور -۸۰ هزار خودرو- در تهران وجود دارد این سازمان هنوز به جمع بندی برای جایگزینی تاکسی های فرسوده با خودروی جدید نرسیده است.
مظفری با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی در کلان شهر تهران تنها بخشی از حمل و نقل عمومی ست، تصریح کرد: در حال حاضربیش از ۲۲ درصد از جابه جایی روزانه پایتخت توسط تاکسی ها و مابقی توسط مترو و خطوط بی آر تی و اتوبوس ها صورت می گیرد و این مهم، تصمیم گیری مدیریت کلان حمل و نقلی شهر تهران برای جایگزینی تاکسی های فرسوده را می طلبد.
به گفته ی مظفری با توجه به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران درسلامت شهر وشهروندان تهرانی باید تصمیم مناسبی گرفته شود که این مهم نیازمند بررسی و مطالعه دقیق از سوی نهادهای ذیصلاح است که هنوز به جمع بندی مناسبی نرسیده اند. تاکسیرانی در حال مقایسه گزینه های موجود با شاخص های یک تاکسی استاندارد است که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.
به تازگی رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور از واردات حجم قابل توجهی خودروهای هیبریدی برای جایگزینی با ناوگان تاکسی های فرسوده با تخفیفات گمرکی و توجهیات اقتصادی خبر داده است.
همچنین مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانان کشور به واردات خودروهای خارجی با همکاری مجلس برای تاکسی شدن در سال آینده اشاره کرده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. هادی اکبری/اصفهان:

    با سلام و تبریک سال۹۴ کار بسیار خوبی هست خودروهای ایرانی فاقد کیفیت برای تاکسی هستن من تویوتامدل یاریس صندوقدار سفارش تاکسی رانی با آپشن های مخصوص تاکسی رو پیشنهاد میکنم خودروی کم مصرف کم هزینه زیبا کوچک

    • محمد:

      درود بر شما واقعاً بهترین گزینه است با شما صد درصد موافقم درصورتیکه دولت هم همکاری لازم را داشته باشد و با پرداخت یارانه قیمت این خودرو از چهل میلیون تجاوز نکنه درود بر خادمین ملت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.