تاکنون فدراسیون جهانی در خصو ص ایران تصمیم گیری نکرده است / سفر به ترکیه غیر منتظره بود!

۲۵م آذر ،

مدیر اجرایی فدراسیون شنا گفت: تاکنون فدراسیون جهانی شنا (fina) در خصوص بحث تعلیق ایران تصمیم گیری نکرده است.

 محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان  در استانبول ترکیه برگزار شد و دو شناگر کشورمان در این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند و در نهایت افشین عسگری موفق به ثبت رکورد ملی در رشته ۵۰ متر پروانه شد.
 
وی گفت: با توجه به اینکه سفر به رقابت های ترکیه بسیار غیر منتظره بود و به همین سبب برنامه ریزی خاصی برای حضور قدرتمند در این رقابت ها نشده بود اما با این وجود عملکرد نمایندگان کشورمان قابل قبول و رضایت بخش بود.

 سمیع زاده افزود: پیش از اعزام به این مسابقات ملی پوشان کشورمان به صورت نیمه متمرکز تمرینات آمادگی خود را پیگیری کردند که انجام تمرینات به این شکل نشان داد می تواند به شنای ایران کمک کند.

 وی تصریح کرد:  با توجه به اینکه شنا رشته ای انفرادی است باید با طراحی تمرینات شرایطی را ایجاد کنیم  که رکوردها بهبود بخشد که برای تحقق این امر ما باید توجه بیشتری به شناگران داشته  باشیم.

 وی درخصوص بحث تعلیق فدراسیون گفت: پیش از این فدراسیون شنای کشورمان از سوی کنفدراسیون شنای آسیا تعلیق شد اما در حال حاضر فدراسیون جهانی (fina) تاکنون در خصوص ایران تصمیم گیری نکرده است و ما می توانیم در اتفاقهای جهانی حضور پیدا کنیم مگر اینکه در آینده با بروز مشکلاتی نتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم. هم اکنون چندین رشته به جز شنا پیگیری بحث تعلیق می باشند و خوشبختانه در حال حاضر مسئولان ورزش به دنبال برطرف کردن این مشکل می باشند که امیدوارم این مشکل به زودی حل شود تا دغدغه فدراسیون  به زودی برطرف شود.

** واترپلوئیست ها استرس داشتند

 وی گفت: با توجه به بحث تعلیق و عدم حضور تیم ملی واترپلوی جوانان به رقابت های آسیایی قزاقستان ملی پوشان تا زمان اعزام به مساباقت جهانی استرالیا استرس دا شتند  که خوشبختانه با توجه به اینکه تاکنون فدراسیون جهانی در این خصوص تصمیم گیری نکرده است آنها بدون مشکلی به استرالیا اعزام شدند و با وجود این دغدغه ها آنها توانستند عملکرد قابل قبولی رابدست آورند و با توجه به پتانسیل بالا در آینده نتایج درخشانی را از آنها شاهد خواهیم بود.

 وی در پایان در خصوص اعزام شیرجه روها به مسابقات برون مرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه شیرجه رشته در آمد زایی نیست به همین سبب ما در نظر داریم با تداوم اعزام ها در بین ملی پوشان ایجاد انگیزه کنیم/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.