تاکید بر شکست توطئه های غرب ضد سوریه

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۱۰:۵۲:۱۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

تحلیلگر مسایل سیاسی سوریه،تلاش های سیاسی و نظامی غرب ضد حکومت سوریه را شکست خورده توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری اریا به نقل از واحد برونمرزی،”احمد الحاج علی” تحلیلگر مسایل سیاسی سوریه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الدنیا افزایش حملات تروریستی در سوریه را نشانه بارز شکست گروه های تروریستی در رسیدن به اهدافشان دانست.
تروریست ها پنجشنبه شب گذشته با حمله به روستای تریمسه از توابع شهر حماه در غرب سوریه،بیش از ۱۵۰ نفر را کشتند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
“عمر نشابی” دیگر تحلیلگر سیاسی سوریه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت،آمریکا و هم‌پیمانان این کشور در صدد سرنگونی دولت سوریه هستند، زیرا “بشار اسد”رییس‌جمهوری این کشور منافع رژیم صهیونیستی را تامین نمی‌کند.
“عمر نشابی” همه حملات تروریستی در سوریه را با هدف ناتوان جلوه دادن دولت سوریه در برقراری امنیت در این کشور دانست و تاکید کرد،غرب درصدد برکناری دولت سوریه و رو کار آوردن رژیمی حامی منافع غرب و رژیم صهیونیستی در منطقه است.
سوریه از یک سال و نیم پیش صحنه ناآرامی‌های و درگیری‌هایست. دولت سوریه قانون‌شکنان، خرابکاران و گروه‌های تروریستی مسلح” را عامل این خشونت ها و حملات تروریستی می‌داند و بر این باور است که هم این ناآرامی ها از خارج هدایت می شود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۰۵۲۱۷۳۳۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.