تاکید حضرت‌آیت‌الله علوی گرگانی بر استفاده از فرصت ماه رجب

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۴:۱۸:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ماه مبارک رجب، ماه استغفار و عبادت خداوند است و فرصتی برای پاک شدن از گناهان و جمع کردن توشه برای آخرت می‌باشد؛ نباید از این فرصت غافل شویم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نواحی بسیج کشور، اظهار داشتند: ماه مبارک رجب، ماه استغفار و  عبادت خداوند است و فرصتی برای پاک شدن از گناهان و جمع کردن توشه برای آخرت می‌باشد؛ نباید با سرگرم کردن خود در امور دنیا، از این فرصت غافل شویم.
ایشان افزودند: برخی دنیای مرتبی دارند و تلاش زیادی برای آن انجام می‌دهند، ولی متأسفانه، به فکر آخرت که سرای ابدی است، نیستند و خود را برای آخرت فقیر نگه می‌دارند.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به آیات فراوان قرآن و روایات گسترده معصومین(علیهم‌السلام) که انسان را نسبت به آخرت متوجه می‌کند، ادامه دادند: باید  از فرصت‌هایی که در اختیار داریم، برای استغفار استفاده کنیم.
ایشان در ادامه با بیان این که مؤمنان باید همواره خوش‌خلق باشند، افزودند: مؤمن باید به گونه‌ای باشد که با  همه با اخلاق اسلامی رفتار نماید؛ حتی نسبت به افرادی که از روی جهل به او توهین می‌کنند، با گشاده‌رویی رفتار نماید.
معظم‌له در پایان خطاب به فرماندهان نواحی بسیج سراسر کشور اظهار داشتند:‌ شما باید به گونه‌ای رفتار نمایید که آموزه‌های مکتب اسلام و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در گفتار و کردار شما باشد و الگویی برای جوانان باشید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۶۱۸۵۸۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.