تاکید فلسطینی ها در مراسم “روز نکبت” بر مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۳:۱۲:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که فلسطینی ها در مراسم شصت و چهارمین سالگرد اشغال فلسطین ، برحق بازگشت آوارگان به میهن خود تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، “عبدالله الشامی” عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر ادامه مقاومت مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی ، تصریح کرد : فلسطینی ها در مراسم سالگرد اشغال فلسطین با برگزاری تظاهرات در باریکه غزه و شهرهای کرانه باختری رود اردن ، بازگشت آوارگان فلسطینی به وطنشان را خواستار شدند.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به توسعه شهرک های صهیونیستی در مناطق فلسطینی ، تاکید کرد : هزاران فلسطینی بر اثر اشغالگری رژیم صهیونیستی از سرزمینسان آواره شدند.
عبدالله الشامی با بیان این که ملت فلسطین تا آزادسازی سرزمین های خود از اشغال رژیم صهیونیستی به مقاومت ادامه خواهد داد ، افزود : با وجود گذشت شصت و چهار سال از جاری شدن خون فلسطینی ها و زندانی قهرمانان فلسطینی در بند رژیم اشغالگر ، ملت فلسطین با اراده ای محکم و استوار، همچنان بر مواضع خود پا فشاری می کند.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که فلسطینی ها برای تحقق پیروزی در سطح مطلوبی قرار دارند ، خاطر نشان کرد : رژیم اشغالگر اسرائیل فقط زبان زور می فهمد و شکست این رژیم مقابل اراده قوی و اتحاد مقاومت قطعی است.
پانزدهم ماه مه سال ۱۹۴۸ سالروز اشغال و تاسیس جعلی رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطینی است که این روز در بین فلسطینان به روز نکبت معروف است.
روز نکبت (اشغال فلسطین)، روز اخراج مردم فلسطین از سرزمینشان است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۵۱۲۴۴۲۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.