تاکید وزیر ورزش بر حمایت از مجموعه سرزمین ایرانیان

خبرگزاری آریا-محمد عباسی نسبت به حمایت از مجموعه سرزمین ایرانیان و نظایر آن و ساخت مجموعه‌های ورزشی در شهر پرند  تاکید کرد.
به گزارش آریا ، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی زمین گلف مجموعه سرزمین ایرانیان نسبت به ساخت مجموعه‌های ورزشی در شهر پرند تاکید کرد.
عباسی در ادامه گفت: با توجه به نیاز ساکنین شهر پرند و قشری که در آینده به این شهر اضافه خواهند شد تاکید داشتیم که مجموعه هایی متناسب با ظرفیت جمعیت شهر پرند در نقاط مختلف شهر با کاربری ورزشی ساخته شود.
وزیر ورزش و جوانان در مراسم کلنگ زنی زمین گلف مجموعه سرزمین ایرانیان با بیان اینکه ورزش نیاز جامعه و نشاط جوانان کشور ایران است،گفت: تمام تلاشمان این خواهد بود تا از سرمایه گذاران ایرانی حمایت کنیم و امروز با حضورمان در مجموعه سرزمین ایرانیان باید بگوییم که بخش بسیار عظیمی از این مجموعه که بالغ بر ۱۴۰۰ هکتار است به دست بخش خصوصی هدایت می شود به همین خاطر ما و همکاران‌مان در وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در راستای تحقق سلامت و نشاط جامعه ایران اسلامی از آنان حمایت می کنیم.
به گزارش خبرنگار آریا ،مجموعه سرزمین ایرانیان در مجاورت شهر پرند است که به عنوان بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی گردشگری و اقامتی خاورمیانه به حساب می آید و به دلیل مجاورت و نزدیکی آن به شهر پرند می توان به مزیت هایی از جمله اشتغالزایی، منطقه ویژه اقتصادی و فراهم بودن مراکز تفریحی و ورزشی برای ساکنین شهر پرند نیز اشاره کرد.
همچنین وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید در خصوص این که مدتی است بحث رفتن فتح‌الله زاده مطرح شده است و آیا وی جایگزینی دارد،نیز گفت: فوتبال هم مانند همه ورزش‌های کشور ظرفیتی دارد، باشگاه‌های متعددی در این رشته مشغول هستند از جمله استقلال و پرسپولیس. بازیکنان و کادر فنی در هر دوره‌ای می‌توانند بدرخشند؛ در حال حاضر هم هیچ اتفاقی نیفتاده است.
همچنین وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که تعدادی از ورزشکاران هنوز هدایای خود را دریافت نکرده‌اند،اظهار داشت: یکی از مواردی که در این فاصله چند ماهه وزارت شدن ورزش پیگیری شده است، جوایزی بود که از سال ۸۹ باقی مانده بود؛ البته اعتبارات هم از همان سال پیش‌بینی شده بود، اما اکنون سعی کردیم با تأمین بودجه هدایا را پرداخت کنیم.

 

 

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.