تاکید آیت‌الله رییسی بر احیای سنت مبارک روضه‌های خانگی و قرائت حدیث کساء برای رفع بلیه کرونا

رییس قوه قضاییه با برگزاری مجلس روضه خانگی و توسل به ذوات مقدسه اهل بیت علیهم‌السلام ضمن قرائت حدیث شریف کساء برای رفع این بلیه از کشور و سلامتی بیماران دعا کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در ایام شیوع ویروس کرونا و ابتلای برخی از هموطنان عزیز به این بیماری و در اولین شب جمعه از ماه مبارک شعبان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با برگزاری مجلس روضه خانگی و توسل به ذوات مقدسه اهل بیت علیهم‌السلام ضمن قرائت حدیث شریف کساء برای رفع این بلیه از کشور و سلامتی بیماران دعا کرد.

آیت‌الله رییسی در پایان این مراسم از عموم مردم کشور دعوت کرد تا با برگزاری جلسات روضه خانگی از خداوند متعال برای رفع گرفتاری اخیر دعا نمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

قل ما یعبؤُا بکم ربی لولا دعاؤکم

ابتلای اخیر عوارض گوناگون فردی و اجتماعی برای همه داشته است اما برای مؤمن فرصت مغتنمی است برای توجه بیشتر به قدرت لایزال ربوبی و احساس کوچکی در مقابل آن. چنان که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، دعا و توسل جمعی یکی از آیین‌های زیبا در زندگی مردم ایران است اما اکنون که ملاحظات بهداشتی موجب تعطیلی اماکن مقدسه و اجتماعات دینی شده است، اعضایی از خانواده که این روزها در کنار یکدیگرند می‌توانند بدون خروج از منزل، سنت مبارک روضه‌های خانگی و قرائت حدیث کساء را برای استغاثه احیاء کنند. این سنت مبارک راهی برای حضور با تضرع به درگاه قادر بی‌همتا و استمداد از ذوات مقدسه اهل‌ بیت با ذکر فضائل و مناقب و یادکرد از مظلومیت و مصائب آنان، و دعا برای رفع بلا است.

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

اغفر لمن لا یملک الا الدعاء

سیدابراهیم رئیسی

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.