تاکید اول وزیر سوریه بر نقش “جنبش سوسیالیست عربی”

۷ م دیماه ،

نخست وزیر سوریه در دیدار با نماینده‌ای از “جنبش سوسیالیست عربی” بر نقش مهم و تاثیرگذار این جنبش سیاسی در عرصه بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری کوبایی “پرنسا لاتینا”، وائل الحلقی، اول وزیر سوریه در این دیدار گفت، احزاب “جبهه ملی پیشرو” و تمامی گروه‌های ملی، نقش قابل توجهی در مقابل حملات شدیدی دارند که هدفشان تجزیه کشور و جامعه سوریه است.

هم‌چنین در این دیدار که با حضور محمد الاحمد، دبیرکل جنبش سوسیالیست عربی و دیگر اعضای این حزب روز پنجشنبه در دمشق صورت گرفت تاکید شد سوریه به مدد اتحاد مردم با ارتش، توطئه‌ دشمنانش را خنثی می‌کند.

نخست وزیر سوریه هم‌چنین وضعیت اقتصادی کشور را تحلیل کرد و نیز بر یافتن راه کارهای فوری اقتصادی برای مقابله با کمبود محصولات و کالاهای ضروری که ناشی از تحریم کشورهای غربی می باشند، تاکید کرد.

وی در این دیدار به صدمات و ویرانی‌هایی که گروه‌های مخالف بر ساختارهای زیربنایی کشور وارد کرده‌اند، اشاره و تصریح کرد که گفتمان و مصالحه‌ ملی بر پایه حاکمیت ملی و عدم مداخله خارجی در امور می‌توانند موفقیت طرح ملی ساخت سوریه مدرن را تضمین کنند.

از سوی دیگر محمد الاحمد و همراهانش تلاش‌های دولت را برای حل مشکلات اقتصادی و نیازهای شهروندان تحسین کردند.

آنها تایید کردند که سوریه در مقابل جنگ سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی است و از نقش ارتش در مقابله با تروریسم و تامین ثبات و امنیت کشور تقدیر کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.