تاکید اپل برای بزرگ کردن مدل تازه آیفون

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

این روزها شواهد و مدارک بیشتری منتشر می‌شود که تمامی آن‌ها تاکید بر برنامه‌های تازه اپل برای بزرگ‌تر کردن اندازه نمایشگر مدل تازه گوشی هوشمند‌ آیفون دارد.

به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، از مدت‌ها پیش خبرها فراوانی در مورد برنامه‌ تازه اپل برای عرضه گوشی هوشمند آیفون در دو اندازه مجزا انتشار یافته بود. اما بیشتر این خبرها نشان می‌داد که شرکت اپل یکی از این دو محصول را با اندازه کنونی روانه بازار می‌کند.

اما گزارش تازه انتشار یافته در روزنامه South China Morning نشان می‌دهد که هر دو مدل تازه گوشی هوشمند آیفون بزرگتر از مدل کنونی خواهند بود و بر این اساس می‌توان عرضه آیفون بزرگتر را در هر شرایطی پیش‌بینی کرد.

منابع آگاهی که مدل اولیه آیفون ۶ را از نزدیک دیده‌اند به این روزنامه توضیح دادند که دو مدل تازه گوشی هوشمند آیفون با نمایشگرهای ۴٫۷ یا ۵٫۵ اینچی روانه بازار می‌شوند که از این رو می‌توان آن‌ها را هم‌اندازه محصولاتی دانست که توسط دیگر شرکت‌ها عرضه می‌شوند.

همچنین گفته شده کیفیت نمایشگر این گوشی تازه نسبت به مدل‌های قبلی بسیار افزایش یافته است از این رو می‌توان آن را محصولی قابل مقایسه با مدل تازه گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ دانست که به زودی وارد بازار می‌شود.

این گزارش باز هم بر این مسئله تاکید کرده است که گوشی‌های تازه اپل با پوشش یاقوت به دست کاربران می‌رسند که این پوشش، نمایشگر گوشی را مقاوم‌تر و باکیفیت‌تر می‌کند. این در حالی است که بعضی دیگر از منابع آگاه از بروز بعضی مشکلات اپل در این زمینه خبر داده‌اند و می‌گویند که پوشش یاقوتی برای گوشی‌های سال جاری آماده نمی‌شود و اپل از سال آینده این فناوری را مورد استفاده قرار می‌دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.