تاکید بر سه محور کشاورزی، گردشگری و صنعت استان همدان در سال ۹۳

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نیکبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

استاندار همدان گفت: استانداری همدان در سال ۹۳ برنامه‌های توسعه استان را برسه محور کشاورزی، گردشگری، صنعتی و سامان‌دهی واحدهای تولیدی قرار داده است تا از تمامی ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده شود.

“محمدناصرنیکبخت” استاندار همدان در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره اولویت‌های مدنظر این استان برای سال ۹۳ گفت: به طورحتم پیاده کردن سیاست‌های مقاومتی از مهمترین رویکردهایی است که برای سال جدید در استان همدان به کار گرفته خواهد شد.
 
وی افزود: بنده بر این باورم در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است تمام جوانب برای توسعه سیاسی اقتصادی و عمرانی وجود دارد و ما می‌توانیم در بسیاری از موارد به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم.
 
نیکبخت با بیان این که توجه به روند تولید در استان از مهمترین اولویت‌های استان در سال ۹۳ خواهد بود اظهار داشت: خودکفایی در عرصه‌های مختلف و تاکید بر حمایت از تولید در سال ۹۳ در دستور کار استانداری قرار دارد.
 
استاندار همدان اظهار داشت: انشالله در سال ۹۳ در زمینه‌های افتتاح پروژه‌های تولیدی و صنعتی خبرهای خوشی را برای مردم این استان خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: استانداری همدان در سال ۹۳ برنامه‌های توسعه استان را برسه محور کشاورزی، گردشگری، صنعتی و سامان‌دهی واحدهای تولیدی قرار داده است تا از تمامی ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.