تاکید بر ضرورت حضور “بانک سپه” در بازر طرح های “نفت و گاز”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل بانک سپه با بیان اینکه باید فرهنگ مشتری مداری بیشتر نهادینه شود ، گفت: برنامه بانک سپه حضور هوشمندانه در عرصه های مختلف و جدید اقتصادی است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، سید کامل تقوی نژاد گفت : اولویت بانک ارائه محصولات جدید و متنوع است و باید در تامین مالی پروژه ها و طرح هایی که بانک در آن ها کمتر وارد شده است ، مشارکت کنیم.

مدیر عامل بانک سپه تاکید کرد: باید بازارهایی مانند نفت و گاز را بازشناسی کنیم و به سراغ طرح  های زیربنایی در این زمینه برویم.

وی با بیان اینکه باید مراکز جدید پولی را بشناسیم ، گفت: متناسب با اقوام و گروهها و اقلیت ها ، بازار جدید تعریف کنیم. 

تقوی نژاد با اشاره به اینکه ابزارهایی مانند خرید دین، مرابحه و صکوک را باید دوباره بررسی و استفاده کنیم ، تصریح کرد: نمی توانیم با همه مشتریان به یک گونه رفتار کنیم ، بعضی  شرکت ها و اشخاص توجه ویژه نیاز دارند و باید نیازها و سلایق متفاوت مشتریان مدنظر قرار گیرد. 

همچنین سیدعلی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد.

سید کامل تقوی نژاد همچنین از تلاش های محسن ملکی ریاست پیشین این اداره کل تشکر و قدردانی کرده است.  

مدیرعامل بانک سپه در مراسم معارفه رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی این بانک  اظهار داشت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی با توجه به ظرفیت های بالای آن برای رسیدن به اهداف مدنظر بانک بسیار مهم و استراتژیک است. 

کاظم چقازردی عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی است تا با تصویر سازی صحیح از بانک در افکار عمومی و ایجاد ارتباط مناسب داخل سازمانی زمینه تحقق اهداف سازمان و پویایی آن را بیش از پیش فراهم آورد. 

عضو هیئت مدیره بانک سپه با بیان اینکه اگر جریان اطلاعات مبتنی بر ارتباط دوسویه باشد پویاتر و اثرگذارتر خواهد بود ،گفت: روابط عمومی با توجه به ظرفیتها و ابزاری که در اختیار دارد باید شرایط لازم برای انتقال اینگونه اطلاعات را فراهم کند. 

جلالی رئیس جدید اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه هم با تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا بانک جایگاه واقعی خود را در بازار پولی و اقتصاد کشور بدست آورد.

وی افزود: وظیفه خطیری بر عهده روابط عمومی سازمانها و نهادها گذاشته شده است که اگر درک درستی از این مسئولیت و ابزارهای در اختیار این مجموعه وجود داشته باشد ، سازمانها خواهند توانست ارتباط موثرتر و پویاتر داخل و بیرون سازمانی برقرار کنند. 

رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه گفت : این اداره کل تلاش خواهد کرد با شناخت و بهره مندی صحیح از ابزارهای خود تصویری واقعی و درست از اولین بانک ایرانی در ذهن صاحبان اصلی خود یعنی مردم شریف ایران ترسیم کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.