تاکید دادستان مشهد بر ضرورت ارتقاء دانش حقوقی و قضایی قضات

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

دادستان عمومی و انقلاب مشهد بر ضرورت ارتقاء مستمر دانش حقوقی و قضایی قضات محترم تأکید نمود.

به گزارش تفسیری ایسنا، غلامعلی صادقی که در جمع مسوولان قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سخن می گفت با تأکید بر ضرورت ارتقاء مستمر دانش حقوقی و قضایی قضات افزود: پیچیدگی‌های مسائل جامعه امروزی ضرورت مطالعه به روز و افزایش توان علمی و نیز ارتقاء مستمر دانش حقوقی و قضایی قضات محترم را صد چندان نموده است.

وی با اشاره به کسب عنوان برتر در رشته حقوقی جشنواره فارابی توسط دکتر عبدالله خدابخشی قاضی مشهدی گفت: جشنواره فارابی به عنوان یک جشنواره علمی بین المللی معتبر وظیفه شناساندن نخبگان در رشته های مختلف علوم انسانی را در کنار سایر کارکردها بر عهده دارد و کسب عنوان برتر در رشته حقوق توسط آقای خدابخشی قاضی دادگستری مشهد نشان دهنده پویایی علمی قضات مجموعه قضایی است.

وی با تقدیر از زحمات دادیاران، بازپرسان، قضات وکارکنان دادگستری گفت: موفقیت های کسب شده توسط دادگستری استان در سایه مدیریت ریاست دادگستری و تلاش بی وقفه و مخلصانه قضات و کارکنان و پشتیبانی و همراهی خانواده های صبور و بردبار آنها میسر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با تبریک کسب این عنوان به خدابخشی اظهار امیدواری نمود که روند روبه رشد مجموعه قضایی باتلاش، همت و پشتکار ادامه یابد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.