تاکید رحیمی به افزایش نظارت بر بازار شب عید و برخورد قاطع با متخلفین

۲۵ام بهمن ،

111-166.jpg

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت تنظیم بازار در ایام پایانی سال، بر لزوم مدیریت دقیق و افزایش نظارت بر بازار شب عید تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا رحیمی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفین و اشخاصی که خودسرانه قیمت‌ها را در شب عید افزایش می‌دهند، اظهار کرد: باید تلاش شود ضمن جلوگیری از سوء استفاده‌گران، شرایطی فراهم گردد تا مردم بتوانند در ایام پایانی سال به کالاهای مورد نیاز خود با قیمت‌های مناسب دسترسی داشته باشند.

رحیمی همچنین از شورای اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان تعزیرات خواست فعالیت و نظارت خود را بیش از قبل افزایش دهند و مانع از سوء استفاده و اخلال سودجویان شوند.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت قیمت مواد پروتئینی بویژه گوشت قرمز و گوشت مرغ ارائه و تصمیماتی در راستای کاهش قیمت‌ها اتخاذ شد.

بررسی وضعیت بازار آجیل و خشکبار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بدان پرداخته شد و راهکارهای کنترل و کاهش قیمت این محصولات برای شب عید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.