تاکید معاون اول رئیس جمهور بر تلاش در جهت اشتغالزایی با حداکثر ظرفیت

در جلسه شواری عالی اشتغال صورت گرفت؛

رحیمی گفت: هیچ خانواده ایرانی وجود ندارد که برای استقرار و دوام انقلاب و نظام هزینه ای پرداخت نکرده باشد و همه به نوعی در جهت حراست و صیانت از کشور گام برداشته اند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (سه شنبه) در جلسه شورای عالی اشتغال با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: هیچ خانواده ایرانی وجود ندارد که برای استقرار و دوام انقلاب و نظام هزینه ای پرداخت نکرده باشد و همه به نوعی در جهت حراست و صیانت از کشور گام برداشته اند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: دستاوردهای انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مراقبت می باشد و باید با در نظر گرفتن مصالح کشور که یکی از این مصالح اشتغالزایی است، در راستای تامین اشتغال جوانان کشور حرکت کنیم.

رحیمی در ادامه از تمامی اعضاء شورای عالی اشتغال و بویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق مهر امام رضا (ع) بخاطر تلاش در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی قدردانی و اظهار امیدواری کرد در سال ۹۱ همانند سالهای گذشته گام های موثری در جهت ایجاد اشتغال برداشته شود.

در این جلسه نحوه توزیع اعتبارات و منابع بانکی به تفکیک استانها برای اشتغالزایی در سال ۹۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارائه گزارش در خصوص نقشه توسعه کارآفرینی کشور و توضیح در خصوص اهداف کلان و راهبردهای اجرایی آن از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و پس از ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات مختلف، این نقشه مورد تصویب قرار گرفت.

در این نشست همچنین روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق مهر امام رضا(ع) گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود برای ایجاد فرصت های شغلی ارائه کردند و معاون اول رئیس جمهور نیز با اعطاء لوح تقدیر از ایشان بخاطر اهتمام در جهت اشتغالزایی قدردانی کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.