تاکید ویژه رئیس جمهور بر اجرای پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مجید نامجو با اشاره به برنامه های وزارت نیرو در سالجاری اظهار داشت: هدف اصلی وزارت نیرو در سالجاری تحقق شعار امسال “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی” است و علاوه بر آن حرکت به سمت اتمام پروژه های مهر ماندگار و تحقق اهداف دولت در جهت تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی است.

وی افزود: رئیس جمهور امسال بروی چند نکته تاکید داشت که یکی مربوط به پروژه های مهر ماندگار است که ۳۰ درصد آن در حوزه وزارت نیرو قرار دارد و باید تلاش همه جانبه ای برای اجرایی شدن و بهره برداری آنها تا پایان دولت دهم صورت گیرد.

نامجو در ادامه به سایر برنامه های وزارت نیرو در سالجاری اشاره کرد و گفت: همچنین بحث مسکن مهر که مورد توجه رئیس جمهور است، مسائل زیربنایی آن به عهده وزارت نیرو است وعلاوه بر آن موضوع بعدی بحث آب و کشاورزی است که دولت قصد دارد از طریق کشاورزی ایجاد اشتغال کند و تامین بخشی از آن به وزارت نیرو بر می گردد.

وزیر نیرو همچنین درباره میزان موفقیت این وزارتخانه در جهت تحقق اهداف تعیین شده از سوی دولت، اظهار داشت: این موضوع دو بخش دارد که یکی مربوط به بکارگیری ظرفیتهای درون وزارتخانه است که این ظرفیتها از بالقوه به بالفعل درآمده و همکاران ما در سراسر ایران وظایف خود را به خوبی انجام داده و توانسته اند از این ظرفیتها به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: اما یک بخش دیگر به استفاده از ظرفیت دیگران و باقیمانده وزارتخانه ها بر می گردد که به دلیل مشکلاتی که به هر صورت در بخشهای مختلف وجود داشت، شاید نواقصی وجود دارد که باید تلاش کنیم تا پایان این دولت نواقص با تعامل سایر وزارتخانه برطرف و این بخش از کار با هماهنگی بین بخشی محقق شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.