تا زمانی که دولتمردان سابق مصر وجود دارند اقدامات علیه انقلاب مردمی نیز وجود خواهد داشت

“عصام عریان” نائب رئیس حزب آزادی و عدالت مصر گفت: تا زمانی که دولتمردان سابق وجود دارند اقدامات علیه انقلاب مردمی نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الدستور، وی افزود: رئیس کابینه تا سه روز دیگر اعلام می شود، و تشکیل کابینه حداقل یک هفته به طول می انجامد.

وی تأکید کرد که نباید کابینه همچون سهم بین احزاب تقسیم شود بلکه اعضای کابینه باید صرفا بر اساس کفایت و قدرت عمل در اجرای برنامه ها انتخاب شوند.

وی اشاره کرد مسئله امروز مبارزه بین دو اراده است، که یکی به دنبال تکمیل و به بار نشستن انقلاب، و دیگری در پی بازگشت به اوضاع قبل از انقلاب است و تا زمانی که دولتمردان سابق وجود دارند اقدامات علیه انقلاب مردمی نیز وجود خواهد داشت.
 
وی افزود از آنجا که در شرایط کنونی هر کس به نوعی قانون را تفسیر می کند لذا ادعاها و اعمال بسیاری به نام قانون انجام می شود به همین دلیل از همه به ویژه نیروهای مسلح و وزارت دادگستری می خواهم که از سیاسی گری و حزب گرایی پرهیز کنند.

عصام عریان تأکید کرد که خود او به هیچ وجه پست معاون ریاست جمهوری را نخواهد پذیرفت کما اینکه تا کنون هیچ منصبی به وی پیشنهاد نشده است، از سوی دیگر ابراز کرد که معاونت ریاست جمهوری از میان اعضای حزب آزادی و عدالت انتخاب نخواهد شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.