تا زمانی که احساس کنم مفید هستم، کشتی می گیرم

۳۰م آذر ،

کشتی گیر آزاد کار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم پرسپولیس جویبار گفت: در کشتی سن و سال مطرح نیست بلکه هر فردی بهتر باشد می تواند نتیجه بگیرد.

حسن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از زمانی که کادر فنی به من فرصت داد تا در جام یاریگین روسیه کشتی بگیرم بعضی ها بحث سن وسال را مطرح کردند که نشان می دهد این اشخاص اطلاعات کافی را درمورد این رشته ندارند.
 
وی با بیان این که تجریه یکی از ابزاری های موفقیت است ادامه داد: در طول تاریخ کشتی گیران بسیاری  وجود دارند که در سن بیش از ۳۰ سال مدال های جهانی و المپیک را کسب کردند که این موضوع نشان می دهد در ورزشی مثل کشتی فقط نیروی جوانی نمی تواند عاملی برای کسب نتیجه لازم باشد.
 
دارنده دو مدال طلای آسیاتصریح کرد: از این که کادر فنی به من اعتماد کرده بسیار خوشحالم مطمئن باشید بهترین کشتی ها را در جام ایوان یاریگین می گیرم چراکه به دنبال دوبنده تیم ملی در مسابقات مهم پیش رو هستم.  
 
طهماسبی در خاتمه دربارهٔ شکستش مقابل خینچیا شویلی گرجستانی در مسابقات لیگ گفت: قبل از مسابقه شرایط خوبی داشتم اما به یکباره روی تشک بدنم خالی کرد و با کشتی ضعیفی که گرفتم شرمنده مردم جویبار شدم ولی قول  می دهم در هفته های آتی جبران کنم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.