تا زمان تشکیل شورای عالی بیمه سلامت، شورای عالی بیمه خدمات درمانی فعال خواهد بود

۲۶ام بهمن ،
ممتاز نیوز: رییس دبیرخانه سیاستگذاری بیمه و تعرفه وزارت بهداشت دربارهٔ سرانه درمان در سال ۹۲ گفت: در این زمینه هنوز عدد مشخصی استخراج نشده است، چرا که سرانه به بودجه وابسته است.

دکتر علیرضا اولیایی منش در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره ادامه داد: هر زمانی که بودجه مصوب شود رقم سرانه نیز مشخص می‌شود. اما از آنجا که رقم بودجه هنوز مشخص نیست نمی‌توان اکنون در مورد عدد و ارقام این موضوع صبحت کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تعیین تعرفه‌های ۹۲ و اعلام آن قبل از آغاز سال تازه، گفت: کارهای کارشناسی تعیین تعرفه‌ها تقریبا به پایان رسیده است. پس از پایان کارهای کارشناسی، شورای عالی بیمه تشکیل و در آنجا بر روی درصد رشد تعرفه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

اولیایی منش در پاسخ به سوال ایسنا دربارهٔ تاخیر ایجاد شده در تشکیل شورای عالی بیمه سلامت، گفت: قرار بر این است تا زمانی که شورای عالی بیمه سلامت تشکیل نشده، شورای عالی بیمه خدمات درمانی کار خود را ادامه دهد.

وی افزود: با تشکیل شورای عالی بیمه سلامت عمده تغییری هم که قرار است اعمال شود آن است که تنها یک نماینده از سازمان‌های بیمه‌گر و آن هم به عنوان نماینده سازمان بیمه سلامت در شورای مربوطه حضور می‌یابد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.