تا لحظه اخر برای حضور در مسابقات لیگ امیدواریم

مدیر فنی تیم هندبال ذوب آهن گفت: متاسفانه برای حضور در مسابقات لیگ با مشکل مالی روبرو هستیم اما با این حال تا لحظه ۹۰ امیدواریم.

سعید رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:رقابتهای لیگ برتر هندبال در سال ۹۱ از روز شنبه آغاز خواهد شد متاسفانه ذوب آهن با مشکل مالی روبرو ست ولی با این حال هنوز امید خود را از دست نداده ایم و می خواهیم دراین رقابتها باشیم.
 وی تصریح کرد: هم اکنون نیاز به اسپانسر هستیم تا در مسابقات لیگ برتر از تیم حمایت کند امیدواریم تا فرصت باقیمانده این موضوع محقق شود و ذوب آهن با سابقه هندبال کشورمان امسال نیز خود آزمایی می کند.
رجایی در ادامه گفت: ما در تلاشیم که جوانانی که در تیم فعالیت می کنند نگه داریم و نمی خواهیم به جای دیگر کشیده شوند و یا به انحراف بروند واقعا حیف است که چنین جوانان با استعدادی نتوانند در کورس مسابقات لیگ بریر باشند.
وی در عنوان کرد: تیم هند بال ذوب آهن در رقابت های لیگ برتر سال گذشته جزو سه تیم برتر بود و سالهاست که در مسابقات حضور دارد.
رجائی خاطر نشان کرد: این تیم چند دوره نیز در رقابتهای جام باشگاهای  آسیا شرکت داشته و عنوانهای خوبی نیز کسب کرده است. /ق 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.