تا مهر ۹۲ صورت می گیرد بهره برداری از خط ۹ بی.آر.تی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

تا مهر 92 صورت می گیرد بهره برداری از خط 9 بی.آر.تی

تا مهر ۹۲ صورت می گیرد
بهره برداری از خط ۹ بی.آر.تی

ممتازنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خط ۹ اتوبوس های BRT در مسیر بزرگراه امام علی (ع) تا پیش از مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش«پرشین خودرو»، جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: خط ۹ سامانه اتوبوس های تندرو از انتهای شرقی بزرگراه ارتش آغاز می شود و با ادامه مسیر در بزرگراه امام علی (ع) تا شهرری ادامه خواهد یافت.
وی افزود: این خط با طول حدود ۳۵ کیلومتر به یکی از مهمترین خطوط اتوبوس های تندرو تبدیل خواهد شد چرا که ضمن اتصال شمال به جنوب شهر ، گامی در راستای تکمیل شبکه اتوبوس های تندرو محسوب می شود.
تشکری ادامه داد: عملیات آماده سازی فاز نهایی خط ۹ سامانه اتوبوس های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) آغاز شده و در تلاشیم که این خط را تا پیش از مهرماه تکمیل و به بهره برداری برسانیم تا با آغاز مهرماه شبکه اتوبوسرانی بتواند با ظرفیت و توان بیشتر به شهروندان خدمات‌رسانی کند.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خطوط اتوبوسهایBRT با وجود آنکه تنها ۴ درصد از شبکه خطوط را تشکیل می دهند در حال حاضر روزانه بیش از ۲ میلیون مسافر را در شهر جابه جا می کنند، که با ورود سری جدید اتوبوس های دوکابین و بهره برداری چند خط دیگر از این سامانه شاهد افزایش سهم جابه‌جایی‌های اتوبوس های تندور در شهر خواهیم بود.
معاون شهردار تهران گفت: با بهره برداری از دو خط جدید اتوبوس های BRT در مسیر بزرگراه صدر و امام علی (ع)، این شبکه به زودی تکمیل خواهد شد و قادر به خدمات رسانی بهتر و مناسبتر به شهروندان می شویم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.