تا نام «یه حبه قند» بیرون آمد، اسکار شد مظهر همه پلیدی ها

تا نام «یه حبه قند» بیرون آمد، اسکار شد مظهر همه پلیدی ها

به گزارش شبکه ایران امیرحسین علم الهدی مشاور اجرایی سازمان سینمایی سوره در بخشی از تازه ترین یادداشت خود که در «بانی فیلم» منشر شده با نگاهی طعنه آلود به ابن مساله اشاره کرده که چطور شد بعد از معرفی «یه حبه قند» برای شرکت در اسکار به ناگاه اسکار شد مظهر تمامی پلیدیها. این یادداشت را در ادامه می خوانید:

در رابطه با نحوه انتخاب فیلم برای اسکار و تحریم آن پس از رای هیئت انتخاب و نه قبل از برگزاری جلسات این هیئت، نیاز به گذشت زمان است و لازم است تاریخ حقایقی را روشن نماید! روزنامه اطلاعات را دیده اید که ستونی دارد که معروف است به اتفاقات تاریخی ۴۰ سال پیش! نمی دانم کی واقعیت ماجرا شفاف می شود و آیا۴۰ سال دیگرهستیم یا نیستیم؛ واقعاً نمی دانم و شاید طی چند روز و یا چند ماه و چند سال دیگر اصل قضیه روشن شود که چی بود و چی شد که تا نام «یه حبه قند» سید رضای عزیز از کمیته انتخاب بیرون آمد، آمریکا و اسکار شد مظهر همه پلیدی ها و پلشتی ها؟

و از زمین و زمان در پیاده رو و تلویزیون و شبکه رسمی نمایش خانگی و … فیلم های آمریکایی از سروکولمان بالا می روند و نه آمریکا بد است و نه اسکار و حال که یک فیلم خوش ساخت و ایرانی متعلق به یک فیلمساز مسلمان خوش قریحه می خواهد برود درکشوری که سینمایش فرهنگ ساز جهان لقب گرفته است، ناگهان تحریم اسکار جدی می شود! ای کاش الان ۴۰ سال دیگه بود!
اتفاقاً در زمانی اسکار و آمریکا تحریم شد که ۱۶۰ نفر هیئت عالی رتبه دولت در همان کشور در حال برگزاری جلساتی بودند که حتماً لازم بود شرکت در جلسات این کشور اسکاری!

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.